Hotel FLORA Recenze
-
Personál
93% -
Čistota
95% -
Vybavení
90% -
Pohodlí
85% -
Poměr cena/kvalita
87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:
Vladimír Vopelka
jednotlivec, 2.1.2022
Ústecký kraj
(bez textového hodnocení)
Veronika V.
mladý pár, 28.4.2014
Čeština
děkujeme za čas, který jste věnovala sepsání recenze na hotel Flora.
Ceny pití v našem hotelu nepřevyšují standard cen nápojů v hotelových restauracích.
V balíčku je standardně káva espresso a domácí zákusek.
Náš hotel navštěvují hosté všech věkových kategorií a služby máme nastavené pro všechny naše hosty stejné. Mrzí nás Vaše připomínky ohledně neflexibility personálu, škoda, že jste v případě nějakých nesrovnalostí nekontaktovala provozního nebo mne. Jsem přesvědčena, že náš personál je maximálně flexibilní, to potvrzují i recenze od ostatních hostů. Pitná kúra je standardně léčebnou podpůrnou procedurou, kdy hosté mají doporučený typ pramene a chodí si pro něj procházkou na kolonádu. Masáže jsou do 14,00 hod a podle zvýšené poptávky jsou i déle. Masáže je možné si objednávat každý den. Parkovacích míst máme 9, je nutné je předem u nás rezervovat a na tuto skutečnost upozorňujeme hosty na našich webových stránkách.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Anonym
jednotlivec, 30.7.2012
Čeština
děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení hotelu. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s kvalitou jídla a je škoda, že jste nás neupozornili na místě. Kosmetika, manikúra i pedikúra o víkendu fungují, hosté si domlouvají termíny přímo u kosmetičky nebo na recepci.
Přejeme Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Dagmar Dvořáková
jednotlivec, 16.8.2020
Čeština
(bez textového hodnocení)
Phdr Eva Hyánkova
jednotlivec, 10.2.2019
Olomoucký kraj
Anonym
jednotlivec, 16.1.2017
Čeština
Alena Michalíková
jednotlivec, 29.11.2016
Čeština
(bez textového hodnocení)
Eva Šlechtová
mladý pár, 6.7.2012
Čeština
děkujeme Vám za hodnocení našich služeb. Je nám líto, že jste s kvalitou procedur nebyla spokojená a je škoda, že jsme nebyli informováni okamžitě, mohli jsme k Vaší spokojenosti vyřešit problém na místě.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Jana Žlebková Ježová
jednotlivec, 12.9.2011
Praha, ČR
Lenka Bláhová
mladý pár, 15.8.2011
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
rodina se staršími dětmi, 18.8.2023
Středočeský kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 7.3.2023
Hl.m.Praha
Anonym
ostatní, 4.1.2022
Plzeňský kraj
Jana Kocarová
jednotlivec, 6.9.2017
Čeština
děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala opět hotel Flora. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená s kvalitou jídel. Máme stále stejné kuchaře i stejné dodavatele surovin, škoda, že jste nás na místě neupozornila na konkrétní zhoršenou kvalitu jídla, obratem by bylo vyřešeno.
Přejeme příjemný den
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Anonym
rodina se staršími dětmi, 17.8.2017
Karlovarský kraj
děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s kvalitou a množstvím podávaných pokrmů. Kvalita pokrmů je u nás standardně velmi vysoce hodnocena. Je škoda, že jste si na místě nepožádali o přidání, pokud Vám nestačili standardní porce, velmi rádi hostům v těchto požadavcích vyhovíme.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Jaroslav Vacek
dospělý pár, 26.11.2016
Čeština
Markéta Veselá
jednotlivec, 21.2.2016
Čeština
Magdalena Junová
jednotlivec, 6.10.2014
Čeština
jsme rádi, že si pro Váš další pobyt vyberete opět hotel Flora. V době Vašeho pobytu se v hotelu topilo ve večerních a nočních hodinách, mrzí nás, pokud nastavená teplota nestačila Váš pokoj dostatečně vyhřát. Věřím, že příště již bude vše v pořádku.
S pozdravem
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Alena Vanova
jednotlivec, 27.2.2014
Čeština
děkujeme za Vaši recenzi. Pokoje jsou běžně pro hosty k dispozici v den příjezdu od 14,00 h, o tom jste byli i předem informováni. Bohužel nevím, v jakém smyslu nesplňoval pokoj Vaši objednávku, objednán byl dvoulůžkový pokoj a ten jste také dostali. Župany vydává běžně recepce na požádání, máme různé velikosti, ale vůbec není problém si župan vyměnit, pokud recepční neodhadne Vaši velikost.
Všichni naši zaměstnanci (a je to i zřetelné z jiných recenzí od českých klientů) jsou vstřícní a ochotní ke všem hostům bez rozdílu jakou měnou u nás svůj pobyt hradí a jakou řečí hovoří.
Za kolektiv zaměstnanců hotelu Flora
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Anonym
skupina přátel, 11.7.2012
Čeština