+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel FLORA Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 1288 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Ilona Nosková

jednotlivec, 27.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Eva Švejdová

jednotlivec, 9.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

ostatní, 25.6.2012

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Celkově pobyt v hotelu Flora hodnotím průměrně. Oceňuji hlavně celkovou čistotu a chování personálu. Nedostakem bylo zejména to, že i přes požadavek oddělených postelí (toto bylo i vytištěno na Vámi zaslaném ubytovacím poukaze) jsme měly manželskou postel a přes uplatňovanou reklamaci nám nebylo vyhověno s tím, že ona tuto poznámku na recepci nemá. To ale nebyla naše chyba. Druhou věcí, kterou bych zmínila, byla skutečnost, že jsme měli deklarovánu 1x koupel (na výběr ze 3 druhů) a 1x masáž (medová n. čokoládová).Ovšem skutečnost byla jiná - na recepci jsme jednoduše obdržely rozpis procedur, a sice 2 masáže denně, z toho jednou výše zmiňovaná medová n. čokoládová a k tomu částečná klasická masáž. Přitom právě na perličkovou koupel jsme se těšily nejvíce. Právě toto nedodržení slibovaných procedur a nedodržení zvláštních požadavků,které jsme si mohly již při objednávce zadat, činí náš pobyt pouze průměrným. Co se týče stravování - hodnotíme kladně.

Personál
6
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

děkujeme za Váš čas, který jste věnovali hodnocení hotelových služeb. V případě konkrétního typu pokoje se snažíme vyhovět maximálně hostům. Bohužel v případě plného hotelu, který v dobu Vašeho pobytu byl, nemůže opravdu vyhovět všem.
Ve Vámi vybraném balíčku perličková koupel zahrnuta není, složení procedur jste měli správné.

Přejeme Vám příjemné dny

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Michaela Šimůnková

jednotlivec, 5.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Pobyt jsme si užili, personál mimo jedné sestry na Balneu příjemný. Jídlo dobré.Určitě se k vám znuvu vrátíme. Děkujeme.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Šimůnková,

těší nás, že jste si pobyt v hotelu Flora příjemně užili a rádi Vás opět u nás přivítáme.
Přejeme pohodové dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anna Zitkova

jednotlivec, 31.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Evženie Ryšavá

jednotlivec, 12.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
0
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Alena Diasová

dospělý pár, 1.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Byli jsme spokojeni

  • Nekuřácké hezké prostředí Klid

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Jiřina Modřická

jednotlivec, 21.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Eva Nováková

dospělý pár, 28.12.2015

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Zdravotní personál: Velmi vstřícné a příjemné chování - bylo období svátků Obsluha v jídelně: Myslím,že nás na jednu obsluhu bylo moc / proti dřívějšku se domnívám,že nás bylo více a tím i větší nahuštění stolů / Jídlo : Dobrý výběr. Jen se nepovedla štědrovečerní večeře. Jeden druh salátu byl překyselený a kapr byl před delší dobou smažený - vysušený a skoro studený. Celkový dojem: Celkově jsme byli spokojeni a rádi si vánoční pobyt u vás opět zopakujeme.Ale na konci pobytu se nám stala nepříjemná věc. Na ubytovacím poukazu /22.12.-25.12/ jsme mimo jiných služeb měli i "Sváteční menu 25.12."/oběd/. Bylo mi to divné,byl to den odjezdu, proto asi 14dní před nástupem jsem volala na recepci, zde jsem byla ubezpečena, že je vše v pořádku, že můžeme uvolnit pokoj v poledne. Když jsem se 24.12.večer začala zajímat, jak to s námi bude, přišla 25.12. při snídani pí.provozní a sdělila nám, že nejsou seznámeni co nám na Ubytovacím poukazu bylo slíbeno, proto na oběd nemáme nárok.Samozřejmě nic hrozného se nestalo.Místo ve 13hod jsme odjeli v 11hod. Trochu se nás celá věc dotkla, jsme přeci jen trochu starší /82 a 78 let/ a s něčím podobným jsme se nesetkali.

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Pavlína Follprechtová

skupina přátel, 30.10.2015

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Ubytování a strava bez problémů Masáže v pořádku

  • omezování a dávání přednosti ruské klientely nemožnost uplatnit FlexiPassy

Personál
9
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Follprechtová,

děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Vaše záporné připomínky mi mrzí. My opravdu neupřednostňujeme u nás v hotelu žádného hosta, všem nabízíme stejné podmínky a stejné služby. Pokud Vás bylo sedm a v momentě Vaše příchodu na restauraci nebyl volný stůl, nabízíme hostům možnost počkat, až se velký stůl uvolní nebo (pokud jste chtěli večeřet hned) jíst odděleně. Smlouvu na FlexiPassy nemáme z důvodu naprosto minimálního zájmu hostů o tento druh platby.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Dana Bečvářová

jednotlivec, 1.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Pobyt se mi vcelku líbil

  • Špatná organizace procedur.

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Bečvářová,

potěšilo nás, že se Vám pobyt líbil. Mrzí nás Vaše připomínka ohledně organizace procedur, škoda že jste nás neupozornila během pobytu, mohli jsme vše k Vaší spokojenosti vysvětlit.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Miroslav Šefl

dospělý pár, 9.6.2014

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 22.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Olga Řídelová

skupina přátel, 2.12.2012

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Pozorný personál, menší komfort se vyvážil příjemným duchem stašího lázeňského domu.

  • Procedury pod jednou střechou. Kvalitní provedení procedur (masáže ..). Malý oběd. Umístění hotelu v centru.

  • Pes v jídelně. Nemám nic proti psům v objektu budovy lázní, ale do jídelny bych ho zakázala.

Personál
9
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
7

Jarmila Rambousková

jednotlivec, 18.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Petr Schalek

jednotlivec, 13.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Hotel příjemný, jen masáže nic moc: Klasická masáž trvala pouze 20 minut a bylo to spíš takové šimrání, čokoládová masáž - spíš zábal se čtvrthodinovým pařením v igelitu, než masáž.

Personál
7
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 8.9.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
10
Cena/kvalita
5

Anonym

rodina s malými dětmi, 26.2.2024

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Vstřícnost pana číšníka.

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

Keller Václav Ing

jednotlivec, 27.8.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • V pokoji 208 chyběla lednička a možnost si jí ,v souladu s nabídkou zaplatit. Prostory v pokoji byly stísněné.

  • Vzdálenost od kulturního dění.

  • Možnost zaparkovat auto při příjezdu na vyložení zavazadel.

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 24.8.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • pěkný pokoj

  • chování cizinců

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8