Hotel FLORA Recenze
-
Personál
93% -
Čistota
95% -
Vybavení
90% -
Pohodlí
85% -
Poměr cena/kvalita
87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:
Václava Jeřábková
jednotlivec, 31.10.2011
Čeština
(bez textového hodnocení)
Daniel Knotek
jednotlivec, 29.1.2018
Středočeský kraj
Marie Mračková
jednotlivec, 30.11.2017
Čeština
děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel vzhled okolních budov, které nejsou naším majetkem, nemůžeme ovlivnit.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Beata Škarpová
jednotlivec, 6.7.2017
Čeština
Hana Wohlmuthová
jednotlivec, 7.4.2015
Čeština
omlouváme se, že jsme Vás museli ubytovat ve vedlejším hotelu Maxim. V hotelu Flora si bohužel museli nečekaně prodloužit pobyt hosté, pro které nemohl přijet slíbený odvoz. Tato recenze je tedy určena hotelu MAXIM, přeposlala jsem jí jejich řediteli. Mrzí mi, že došlo u některých služeb v hotelu Maxim k pochybení, přijměte, prosím, ještě jednou naši omluvu za Vaše přestěhování a vzniklé nepříjemnosti.
Přeji Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
vladimira lierova
skupina přátel, 30.4.2013
Plzeňský kraj
děkujeme Vám za zaslané kladné hodnocení. Samozřejmě nás mrzí Vaše připomínky ohledně velikosti pokojů a bazénu. Bohužel v těchto historických budovách jsme omezeni prostorem a větší bazén než 9 x 4 m nebyl památkáři povolen.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Anonym
jednotlivec, 29.10.2012
Středočeský kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 7.3.2023
Hl.m.Praha
Petra Pokorná
jednotlivec, 7.3.2023
Karlovarský kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 14.11.2022
Hl.m.Praha
Milada Pallová
jednotlivec, 22.8.2022
Hl.m.Praha
Anonym
dospělý pár, 22.8.2021
Středočeský kraj
(bez textového hodnocení)
Pavel Drlík
jednotlivec, 8.7.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Jolana Horáková
jednotlivec, 12.12.2016
Čeština
Marie Chmelikova
skupina přátel, 25.11.2015
Ústecký kraj
děkujeme za Vaši recenzi. Záporné hodnocení nás mrzí, omlouváme se, pokud jste nebyla se službami zcela spokojena.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Anonym
jednotlivec, 26.10.2015
Čeština
těší nás, že pro Vás byl pobyt příjemný. My v hotelu srdečně vítáme každého hosta bez rozdílu věku a národnosti a jsme za každého hosta rádi.
Čokoládovou masáž provádíme dle obecných standardů.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Silvie Horová
dospělý pár, 15.4.2014
Čeština
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste u nás strávila příjemný víkend. Složení hostů se u nás mění, navštěvují nás i mladší hosté včetně stoupajícího počtu Čechů, což nás samozřejmě velmi těší. V "nalákání" mladších klientů, bohužel, pouze naše hotelové aktivity nestačí, musí nám být hlavně představitelé města nápomocni, což aktuálně není zrovna podle našich představ. Jsme optimisté a snad při Vaší další návštěvě v Mariánských Lázních zaznamenáte pozitivní posun.
Přejeme příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Anonym
jednotlivec, 30.8.2013
Středočeský kraj
Maryna Yuzlenko
skupina přátel, 5.8.2013
Čeština
děkujeme za kladné zhodnocení čistoty pokoje a kvality pokrmů. Připomínky k personálu v obsluze nás samozřejmě mrzí i vzhledem k faktu, že ostatní hosté přístup personálu hodnotí velmi kladně. Pokud Vás recepční zapomněla informovat o hrazeném parkovném je určitě chyba, nicméně je tato informace vyznačena na hotelové parkovací kartě, kterou jste obdržela, na hotelovém webu i v informacích o hotelu ve všech prezentacích.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Kateřina Prošková
jednotlivec, 20.10.2012
Čeština
(bez textového hodnocení)