+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel FLORA Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 1288 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Václava Jeřábková

jednotlivec, 31.10.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Daniel Knotek

jednotlivec, 29.1.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • V tomto termínu vhodné pro klidný pobyt. Hotelu nemám co vytknout, odpovídá 3 hvězdám, masáže byly v pořádku.

  • Volný přístup do bazénu. Chutné jídlo.

  • Při příjezdu už v podstatě nebylo na výběr z 4-chodového menu na večeři. Pokud bych obdržel jídelní lístek den před příjezdem měl bych možnot si příslušnou skladbu večeře vybrat.

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Marie Mračková

jednotlivec, 30.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Klidný pobyt Čistota v pokojích a chodbách Poloha hotelu v centru

  • Výhled na nevzhledné, špinavé domy Jediná židle v pokoji

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Mračková,

děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel vzhled okolních budov, které nejsou naším majetkem, nemůžeme ovlivnit.

S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Beata Škarpová

jednotlivec, 6.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Hotel se nachází v blízkosti kolonády a centra M.Lázní. Pokoj byl čistý a útulný. Služby odpovídající ceně.

  • Poloha hotelu. Většina procedur.

Personál
5
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Hana Wohlmuthová

jednotlivec, 7.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • I přes nedostatky ve službách spokojenost, výborný personál restaurace a příjemné masérky - pouze ty v -1 patře.

  • I při změně hotelu bezvadné ubytování,krásný interiér na chodbách, výborný personál v restauraci!!!

  • Nevysvětlená změna hotelu oproti voucheru, procedury ve stejném čase jako prohlídka města s průvodcem, nekvalitní masáže, tradiční velikonoční speciality - pouze jehněčí s rýží, slevy z přiobj. masáží uznány dodatečně a špatně vyúčtované. recepční - "hrůza"

Personál
8
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Wohlmuthová,

omlouváme se, že jsme Vás museli ubytovat ve vedlejším hotelu Maxim. V hotelu Flora si bohužel museli nečekaně prodloužit pobyt hosté, pro které nemohl přijet slíbený odvoz. Tato recenze je tedy určena hotelu MAXIM, přeposlala jsem jí jejich řediteli. Mrzí mi, že došlo u některých služeb v hotelu Maxim k pochybení, přijměte, prosím, ještě jednou naši omluvu za Vaše přestěhování a vzniklé nepříjemnosti.

Přeji Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

vladimira lierova

skupina přátel, 30.4.2013

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • perfektni kuchyne dostacujici lehky obed,dostacujici vyber jidel k veceri,prostredi hotelu pekne a nekuracke.hotel v centru mesta za dostupnou cenu.

  • male pokoje,maly bazen.

Personál
9
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Lierová,

děkujeme Vám za zaslané kladné hodnocení. Samozřejmě nás mrzí Vaše připomínky ohledně velikosti pokojů a bazénu. Bohužel v těchto historických budovách jsme omezeni prostorem a větší bazén než 9 x 4 m nebyl památkáři povolen.

S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

jednotlivec, 29.10.2012

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 7.3.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • náhradní bazén v hotelu Pacifik

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Petra Pokorná

jednotlivec, 7.3.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 14.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Procedury perfektni

  • Na pokoji chybi lednicka

Personál
6
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Milada Pallová

jednotlivec, 22.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Poloha hotelu úžasná,procedury v místě,příjemný a citlivý přístup asistentek procedur,obsluha v jídelně stoprocentní,Michellinské 3 hvězdy šéfkuchaři !!!!!

  • vše viz celkové hodnocení

  • Na pokojích CHYBÍ lednička !!! Taktéž druhá židle a případně stoleček, přitom místa je dostatek.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 22.8.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Pavel Drlík

jednotlivec, 8.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
8

Jolana Horáková

jednotlivec, 12.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • hodnocení personálu by mělo být zvlášť pro restauraci a bar - to bylo skvělé, ale od personálu pro lázeňské procedury by se mohly malajské šípy učit

Personál
5
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Marie Chmelikova

skupina přátel, 25.11.2015

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • PROSTREDÍ PROCEDURY STRAVOVÁNÍ

  • UZAVŘENÝ BAZÉN UZAVŘENÁ KAVÁRNA NEFUNGUJÍCÍ TOPENÍ STROHÉ JEDNÁNÍ ZÁMĚNA JMEN

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Chmelíková,

děkujeme za Vaši recenzi. Záporné hodnocení nás mrzí, omlouváme se, pokud jste nebyla se službami zcela spokojena.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

jednotlivec, 26.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Až na mnoho důchodců německé národnosti byl pobyt příjemný, akorát pojem čokoládová masáž si přepište je to pouze zábal do masáže to má hodně daleko.

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
7
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

těší nás, že pro Vás byl pobyt příjemný. My v hotelu srdečně vítáme každého hosta bez rozdílu věku a národnosti a jsme za každého hosta rádi.
Čokoládovou masáž provádíme dle obecných standardů.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Silvie Horová

dospělý pár, 15.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Personál velmi příjemný, hotel a služby pěkné. Bohužel klientela převážně starší cizinci, zkuste popřemýšlet, jak nalákat do Vašeho hotelu a malebného městečka více mladých zájemců.

  • Personál velmi příjemný a vstřícný

  • Klientela převážně straší generace cizích národností

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Horová,

děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že jste u nás strávila příjemný víkend. Složení hostů se u nás mění, navštěvují nás i mladší hosté včetně stoupajícího počtu Čechů, což nás samozřejmě velmi těší. V "nalákání" mladších klientů, bohužel, pouze naše hotelové aktivity nestačí, musí nám být hlavně představitelé města nápomocni, což aktuálně není zrovna podle našich představ. Jsme optimisté a snad při Vaší další návštěvě v Mariánských Lázních zaznamenáte pozitivní posun.

Přejeme příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

jednotlivec, 30.8.2013

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Čistota, po 22:00 hod. klid, blízko centra - dobrá poloha, dobré jídlo, příjemný personál v restauraci Rosa.

  • Při našem příjezdu nám paní recepční neposkytla přesné a úplné informace. Vydala nám kartu na procedury, kde chyběla kosmetika, pedikůra a parafín na nohy. Na toto jsem se šla zeptat a bylo mi řečeno, že mám přijít na recepci druhý den v neděli ráno. Když jsem druhý den přišla, tak mi recepční odkázala na vrchní sestru na pokoj č. 201, kam jsem si měla zajít v pondělí ráno. V pondělí ráno jsem se u vrchní sestry dozvěděla, že ona toto neobjednává a že musím přímo za kosmetičkou - jelikož jsem již měla masáž, tak si mě kosmetička nakonec odchytla sama - no ještě že tak. Poukaz na welcome drink a kávu ze zákuskem jsem také získala až v neděli a opět jsem byla špatně odkázaná s oběma poukazy do kavárny Panorama, kde jsem byla personálem upozorněna, že welcome drink si zase musím vyzvednout v restauraci Rosa - naštěstí jsem to tedy stihla při poslední večeři v pondělí. Co se týká procedur, tak hodně mě zklamal přístup masérů - řekla bych, že se jednalo o nejhorší masáže, které jsem kdy zažila. Při částečné klasické masáži jsem byla alespoň 20 minut hlazena po zádech - jinak se to ani nazvat nedá. Zato částečná aroma masáž to bylo něco, 10 minut hlazení a pak na dalších 10 minut jsem dostala nahřátý gel na záda. Ještě že jsem si nepřiobjednala další masáže. Kosmetika byla v naprostém spěchu - během hodiny se zvládlo úplně všechno - čištění, peeling, masáž, maska, konečná péče-krém, ampule, k tomu ještě pedikúra a parafínový zábal na nohy. Jediná perličková koupel byla alespoň k něčemu a byl zde i příjemný personál.

Personál
5
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Maryna Yuzlenko

skupina přátel, 5.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • -čistý, uklizený pokoj -dobré jídlo

  • Přístup personálu: -obsluha v restauraci (nepříjemná, nevychovaná) -recepční nesdělila, že se platí parkovné, dozveděly jsme se to až při odjezdu z hotelu)

Personál
4
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Yuzlenko,

děkujeme za kladné zhodnocení čistoty pokoje a kvality pokrmů. Připomínky k personálu v obsluze nás samozřejmě mrzí i vzhledem k faktu, že ostatní hosté přístup personálu hodnotí velmi kladně. Pokud Vás recepční zapomněla informovat o hrazeném parkovném je určitě chyba, nicméně je tato informace vyznačena na hotelové parkovací kartě, kterou jste obdržela, na hotelovém webu i v informacích o hotelu ve všech prezentacích.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Kateřina Prošková

jednotlivec, 20.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9