+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel FLORA Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 1288 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 1.3.2013

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • měla jsem v ceně pobytu i župan, ale nedostala jsem ho - prý jsou v prádelně.

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

děkujeme za zaslanou recenzi, která nás trochu překvapila. Zřejmě došlo k nedorozumění, županů máme dostatek, nemůže se stát, že ho host neobdrží (i když je část v prádelně).Škoda, že jste nekontaktovala provozní ve službě nebo znovu pracovníky recepce, jistě by chybu napravili.
Přejeme Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Ing Jana Mohauptová

jednotlivec, 2.1.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Pobyt velmi přijemný.Personál ochotný.Výborná kuchyně.

Personál
7
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

velmi Vám všem děkujeme za zveřejněné recenze, které nás samozřejmě nesmírně těší. Věříme, že i při Vašich dalších návštěvách, budete se službami hotelu Flora spokojeni. Kolektiv zaměstnanců hotelu pro Vaše příjemně strávené chvíle volna udělá maximum.
Přejeme Vám pohodové dny!
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Michal Samek

skupina přátel, 5.3.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Bar zavírá už ve 22,00 hod. V hotelu nelze po této době posedět. Velká spokojenost s personále.

Personál
9
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Renata Hrádková

ostatní, 7.1.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Personál recepce a gastro personál neprofesionální, příliš velká afektovanost,Podávaná jídla nebyla příliš dobrá ani kvalitně připravena. Zddravotní personál naopak velmi vstřícný,kvalitu služeb vynikající. Místnost hotel.bazénu nevytápěna a voda nedosahuje 29 st.Celsia.

Personál
5
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Hrádková,
děkujeme Vám za zaslanou recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla s pobytem v našem hotelu spokojena. Škoda, že jste ohledně konkrétního problému s personálem recepce i personálu na restauraci nekontaktovala provozního ve službě nebo mne. Od jiných hostů jsme nezaznamenali žádné stížnosti - ani písemné. Stejně tak u kvality pokrmů - naopak máme kladná hodnocení. Místnost hotelového bazénu je standardně vytápěna a voda dosahuje každý den 28 - 31 st. Celsia.
Žaneta Pudilová, ředitelka hotelu

Vladimíra Filipová

skupina přátel, 9.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

skupina přátel, 27.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Lenka Urválková

jednotlivec, 2.12.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Není zajištěno parkování.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 22.3.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Hotel je na dobrém místě, všude je blízko.

  • Spa.cz nás neinformoval předem, že v den příjezdu je výběr pouze ze dvou jídel a ne že čtyř. V jedne večeři byl tzv. Třetí chod hruška. Ani nijak neupravená. To mi nepřipadá adekvátní. Předem bych taky zákazníky informovala o ceně parkovného v době pobytu.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Ilona Parizkova

jednotlivec, 7.3.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Jiří Hamerle

dospělý pár, 1.11.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 31.10.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 25.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Markéta Macháčková

ostatní, 6.10.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Personál v restauraci vypadá unavený, téměř se neusměje. Jídlo nezarmoutí, ale ani nenadchne. Pokojské v pořádku, objednaná oddělená lůžka nebyla k dispozici, mezi lůžky jen 20 cm. Pohodlné postele.

  • Poloha hotelu, možnost používat bazén, pohodlné postele

  • Evidentně unavený personál, málo komunikativní a bez úsměvu. Přesolené polévky, jídlo nezarmoutí ale ani ani nenadchne

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Mlada Kůrková

jednotlivec, 6.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

rodina se staršími dětmi, 13.8.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 18.8.2020

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Emilie Siwková

ostatní, 22.7.2019

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • S pobytem jsme byli spokojeni, personál ochotný a úslužný, stravování dobré, snídaně pestré, obědy i večeře bez chyby.

  • Klidný a čistý hotel, procedury i bazén v hotelu. Jen malá chladnička na pokoji schází.

Personál
9
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Petra Markovičová

jednotlivec, 8.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Úplně skvělá a profesionální dáma v místní restauraci

  • trochu neomalene chování mladé štíhlé slečny recepční, ještě se mi nikdy nestalo, že by někdo za mě operoval mou platební kartou, to jsem tedy zírala....

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Markovičová,

děkujeme za Vaši recenzi a návštěvu hotelu Flora. Mrzí nás, že jste vnímala negativně chování našeho zaměstnance. Pokud jste platila platební kartou a zřejmě vlastníte bezkontaktní nebo z nějaké důvodu Vám nešlo kartou uhradit, pak recepční - vše se odehrává před zraky hostů - musí platební kartu protáhnout snímačem a okamžitě předává kartu hostovi zpět, který pak zadá svůj PIN. Je to standardní postup, host má svou kartu neustále pod kontrolou a zadanou částku vidí před sebou na terminálu.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Hana Köhlerová

jednotlivec, 19.12.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Rosypalová Oldřiška

jednotlivec, 20.8.2018

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7