Hotel FLORA Recenze
-
Personál
93% -
Čistota
95% -
Vybavení
90% -
Pohodlí
85% -
Poměr cena/kvalita
87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
jednotlivec, 1.3.2013
Ústecký kraj
děkujeme za zaslanou recenzi, která nás trochu překvapila. Zřejmě došlo k nedorozumění, županů máme dostatek, nemůže se stát, že ho host neobdrží (i když je část v prádelně).Škoda, že jste nekontaktovala provozní ve službě nebo znovu pracovníky recepce, jistě by chybu napravili.
Přejeme Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Ing Jana Mohauptová
jednotlivec, 2.1.2013
Čeština
velmi Vám všem děkujeme za zveřejněné recenze, které nás samozřejmě nesmírně těší. Věříme, že i při Vašich dalších návštěvách, budete se službami hotelu Flora spokojeni. Kolektiv zaměstnanců hotelu pro Vaše příjemně strávené chvíle volna udělá maximum.
Přejeme Vám pohodové dny!
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Michal Samek
skupina přátel, 5.3.2012
Čeština
Renata Hrádková
ostatní, 7.1.2012
Čeština
děkujeme Vám za zaslanou recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla s pobytem v našem hotelu spokojena. Škoda, že jste ohledně konkrétního problému s personálem recepce i personálu na restauraci nekontaktovala provozního ve službě nebo mne. Od jiných hostů jsme nezaznamenali žádné stížnosti - ani písemné. Stejně tak u kvality pokrmů - naopak máme kladná hodnocení. Místnost hotelového bazénu je standardně vytápěna a voda dosahuje každý den 28 - 31 st. Celsia.
Žaneta Pudilová, ředitelka hotelu
Vladimíra Filipová
skupina přátel, 9.8.2011
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
skupina přátel, 27.12.2023
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Lenka Urválková
jednotlivec, 2.12.2022
Středočeský kraj
Anonym
jednotlivec, 22.3.2022
Středočeský kraj
Ilona Parizkova
jednotlivec, 7.3.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Jiří Hamerle
dospělý pár, 1.11.2021
Ústecký kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 31.10.2021
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 25.10.2021
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Markéta Macháčková
ostatní, 6.10.2021
Ústecký kraj
Mlada Kůrková
jednotlivec, 6.9.2021
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
rodina se staršími dětmi, 13.8.2021
Ústecký kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
dospělý pár, 18.8.2020
Plzeňský kraj
(bez textového hodnocení)
Emilie Siwková
ostatní, 22.7.2019
Středočeský kraj
Petra Markovičová
jednotlivec, 8.7.2019
Čeština
děkujeme za Vaši recenzi a návštěvu hotelu Flora. Mrzí nás, že jste vnímala negativně chování našeho zaměstnance. Pokud jste platila platební kartou a zřejmě vlastníte bezkontaktní nebo z nějaké důvodu Vám nešlo kartou uhradit, pak recepční - vše se odehrává před zraky hostů - musí platební kartu protáhnout snímačem a okamžitě předává kartu hostovi zpět, který pak zadá svůj PIN. Je to standardní postup, host má svou kartu neustále pod kontrolou a zadanou částku vidí před sebou na terminálu.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Hana Köhlerová
jednotlivec, 19.12.2018
Čeština
(bez textového hodnocení)
Rosypalová Oldřiška
jednotlivec, 20.8.2018
Ústecký kraj
(bez textového hodnocení)