+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel FLORA Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 709 recenzí

  • Personál

    92%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    84%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 25.5.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Byli jsme velmi spokojeni s přístupem personálu na léčebných kůrách a i v jídelně

  • Při plném obsazení ve vedlejší jídelně, bylo jídlo na večeře vlažné.

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
8

Zdeněk Melč

jednotlivec, 25.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Blízkost kolonády.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Ludmila Musilova

jednotlivec, 14.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
7
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Michal Fenyk

jednotlivec, 10.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Vzhledem k tomu, že jsme na takovém pobytu byli poprvé byli jsme nadšeni snad úplně ze všeho. Můžeme jen doporučit.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Kryštof Spirit

jednotlivec, 30.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Zdeňka Knapová

jednotlivec, 23.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Moc se nám líbilo, personál byl ochotný. Procedury dobře naplánované. Jídlo chutné.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jarmila Boštíková

jednotlivec, 23.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byla jsem spokojená s pobytem a možná ho zopakuji na podzim Parky jsou velmi pěkně udržované, a okolí krásné. Boštíková

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Jarmila Drkalová

jednotlivec, 17.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Lenka Volejníková

dospělý pár, 9.4.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Petr Jindra

dospělý pár, 27.3.2018

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Velice spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Jana Klímová

skupina přátel, 5.3.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • poloha hotelu Mar.Lázně jako lázeňské město mám velmi ráda

  • poničený hotel v blízkosti htl Flora

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jitka Vlková

jednotlivec, 9.2.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • byla jsem spokojena

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Daniel Knotek

jednotlivec, 29.1.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Volný přístup do bazénu. Chutné jídlo.

  • Při příjezdu už v podstatě nebylo na výběr z 4-chodového menu na večeři. Pokud bych obdržel jídelní lístek den před příjezdem měl bych možnot si příslušnou skladbu večeře vybrat.

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Dagmar Dvořáková

jednotlivec, 26.1.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Bylo to moc pěkné, klidný hotel a výborné místo vedle kolonády.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Josef Cipra

dospělý pár, 12.12.2017

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Léčebné procedury. Výborná strava.

Personál
9
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Radka M

ostatní, 11.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Personál hotelu (mimo hlavní sestry) byl velice milý, vstřícný a ochotný. Jídlo bylo výborné a bylo ho na nás opravdu moc. Procedury byly velice příjemné. Ačkoliv vzhledem k zimnímu období nebyla puštěna zpívající fontána, bohatě to nahradily vánoční trhy na Kolonádě.

  • Přístup vrchní sestry, když jsem chtěla řešit časy procedur. Časy byly striktně přiděleny, ačkoliv jsem byla ujištěna, že výběr se provádí až na místě. Vzhledem k tomu, že jedu na víkendový pobyt, vadí mi, že dvě ze tří procedur jsou v 8hodin ráno. Rezervaci jsem provedla 2měsíce před pobytem, bylo by tedy vhodné plnit doby procedur od komfortních k těm méně vyhovujícím. Když jsem toho chtěla s vrchní sestrou na recepci řešit, řekla nám, že nemá čas, protože by jí ujel trolejbus!!

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

velmi Vám děkujeme za Vaše kladné hodnocení a těší nás, že plánujete hotel Flora opět navštívit. O to víc nás mrzí, že byl Váš pobyt narušen přístupem vrchní sestry. Děkujeme za toto upozornění, věříme, že při dalším pobytu již bude pobyt probíhat bez zádrhelů. Časy procedur jsou s ohledem na počet hostů opravdu připravovány předem, pokud jsou ještě volné termíny, je možné si časy přehodit.
Přejeme Vám klidné a pohodové vánoční svátky a do nového roku 2018 dostatek každodenních radostí.
Za kolektiv zaměstnanců hotelu
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Jiřina Koudelová

jednotlivec, 9.12.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Velmi pohodové stravování velmi chutná a pestrá strava velmi vlídný, ochotný a šikovný personál v restauraci velmi vlídný a vstřícný personál v hotelu!

  • V zimním období s nedostatečně odklizenými chodníky se špatně prochází! Přes ulici proti Hotelu Flora není pokračováno (prý už velmi dlouho) v rekonstrukci chátrající vysoké budovy a pohled na ni působí tristně!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Helena Charvátová

jednotlivec, 9.12.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Velmi pohodové stravování velmi chutná a pestrá strava velmi vlídný personál v restauraci velmi vlídný a vstřícný personál v celém hotelu!

  • V zimním období s nedostatečně odklizenými chodníky se špatně prochází.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 8.12.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemné a klidné prostředí. Blízkost centra. Výborná strava a služby wellness. Možnost parkování u hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

ostatní, 5.12.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • ubytování čistota lázeňské služby v budově blízkost tří léčivých pramenů

  • nic k bazénu doporučuji chodit v plavkách a županu, málo místa na převléknutí

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

děkujeme za vysoké body za naše služby i za Vaši návštěvu v hotelu Flora. Opravdu jsme vždy potěšeni, když hosté odjíždí spokojení a rádi se k nám vrací.
Přejeme Vám pohodové dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu