+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel FLORA Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 1288 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    85%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Vladimír Vopelka

Einzelreisender, 2.1.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Veronika V.

Junges Paar, 28.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Hotel celkově zvyklý zejm. na starší klientelu, tomu odpovídají i služby a bohužel někdy i neflexibilita personálu. Jinak výborná lokalita přímo v centru, domácí kuchyně, bohužel špatné parkování (potřeba rezervovat, o čemž nám nikdo neřekl).

  • - dobrá domácí kuchyně - umístění hotelu v centru - ochota masérek namasírovat místo standardních zad raději nohy

  • - vysoké ceny pití (pivo 50,-) - v rámci balíčku byla káva a zákusek, ale nebylo možné udělat místo pressa capuccino - "pitná kůra" v rámci balíčku znamenala, že nás paní recepční poslala na kolonádu si vybrat správný pramen - masáže o víkendu jen do 12h

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Veroniko V.,

děkujeme za čas, který jste věnovala sepsání recenze na hotel Flora.
Ceny pití v našem hotelu nepřevyšují standard cen nápojů v hotelových restauracích.
V balíčku je standardně káva espresso a domácí zákusek.
Náš hotel navštěvují hosté všech věkových kategorií a služby máme nastavené pro všechny naše hosty stejné. Mrzí nás Vaše připomínky ohledně neflexibility personálu, škoda, že jste v případě nějakých nesrovnalostí nekontaktovala provozního nebo mne. Jsem přesvědčena, že náš personál je maximálně flexibilní, to potvrzují i recenze od ostatních hostů. Pitná kúra je standardně léčebnou podpůrnou procedurou, kdy hosté mají doporučený typ pramene a chodí si pro něj procházkou na kolonádu. Masáže jsou do 14,00 hod a podle zvýšené poptávky jsou i déle. Masáže je možné si objednávat každý den. Parkovacích míst máme 9, je nutné je předem u nás rezervovat a na tuto skutečnost upozorňujeme hosty na našich webových stránkách.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

Einzelreisender, 30.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Odovídající poměr ceny a kvality.

  • Výhodná poloha téměř u kolonády Vstřícný a milý personál

  • Nepříliš dobré jídlo Nedostatečná a drahá možnost parkování Některé služby (např. kosmetika) přes víkend nefungují, což je pro víkendové pobyty celkem zásadní skutečnost

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,

děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení hotelu. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s kvalitou jídla a je škoda, že jste nás neupozornili na místě. Kosmetika, manikúra i pedikúra o víkendu fungují, hosté si domlouvají termíny přímo u kosmetičky nebo na recepci.

Přejeme Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Dagmar Dvořáková

Einzelreisender, 16.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
6

Phdr Eva Hyánkova

Einzelreisender, 10.2.2019

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Že je tam Hodně Rusů a Němců pro čechy tam není místo!!

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 16.1.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Poloviční obědy,bohaté snídaně, přikoupení procedur se slevou ochota personálu v jídelně,

  • Určitá nadřazenost cizinců nad domácími důchodci, což má ovšem hlubší důvody.......

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Alena Michalíková

Einzelreisender, 29.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
4
Wert/Geld
5

Eva Šlechtová

Junges Paar, 6.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • -krásné prostředí, výborná poloha -příjemní a ochotní recepční (hlavně ten mladý kudrnatý muž)

  • -nabídka welness služeb široká, ovšem způsob provedení podprůměný (romantika nulová - snad pouze na střeše v kavárně, pokud nás od venkovního stolu právě nevytěsnili hluční němečtí důchodci)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Šlechtová,

děkujeme Vám za hodnocení našich služeb. Je nám líto, že jste s kvalitou procedur nebyla spokojená a je škoda, že jsme nebyli informováni okamžitě, mohli jsme k Vaší spokojenosti vyřešit problém na místě.

S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Jana Žlebková Ježová

Einzelreisender, 12.9.2011

Praha, ČR

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Hotel je hezký a čistý, personál milý a ochotný. Nicméně výhled jsme měli na staveniště ve dvoře a do pokoje byly cítit výpary z kuchyně, takže jsme nemohli větrat. Ačkoli jsme měli zaplacené stravování s výběrem ze 4 chodů, tak jsme první večer měli určené jedno jídlo a ještě jsme museli svá místa uvolnit německým turistům. Celkově je v hotelu cítit výrazné zaměření na německou klientelu, což bohužel budí dojem, že o našince zájem nemají.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Lenka Bláhová

Junges Paar, 15.8.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
7

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 18.8.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 7.3.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Vše proběhlo v pořádku. Služby a prostředí odpovídalo ceně. Většina personálu asi neví co je to úsvěv :-( Paní na recepci naše dotazy dokonce zřejmě obtěžovaly... Ale i světlé vyjímky se našly :-)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

andere Gruppe, 4.1.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Vážení , za cenu na tři noci jsme čekali jiné služby. Pokoj sice čistý ale malý ,tak pro jednoho. Program silvestrovský žádný, mimo že na chodbě hráli dva hudebníci.

  • bazén

  • velikost pokoje, žádný program na silvestra

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
2

Jana Kocarová

Einzelreisender, 6.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • tento hotel mi vyhovuje svým umístěním dále pak svou velikostí, domácím prostředím

  • Byla jsem v tomto hotelu již potřetí, ale zdá se mi že se zhoršila kvalita stravy.

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
7
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Kocarová,

děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala opět hotel Flora. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená s kvalitou jídel. Máme stále stejné kuchaře i stejné dodavatele surovin, škoda, že jste nás na místě neupozornila na konkrétní zhoršenou kvalitu jídla, obratem by bylo vyřešeno.

Přejeme příjemný den
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 17.8.2017

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Ochota personálu recepce na jedničku. Dobře organizované procedury. Pokojské byly milé, taktéž technik ochotně vyřešil každou "nehodu". Výhodou hotelu je blízkost kolonády.

  • Večeře chudé, dospělí se mic nenajedí. Jedna ne zrovna milá servírka kazí dojem. Ostatní číšníci a servírky byli ochotní a milí. Chuť pokrmů pokulhává za kvalitou hotelů, kde jsem byl dosud ubytován.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
4
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,

děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s kvalitou a množstvím podávaných pokrmů. Kvalita pokrmů je u nás standardně velmi vysoce hodnocena. Je škoda, že jste si na místě nepožádali o přidání, pokud Vám nestačili standardní porce, velmi rádi hostům v těchto požadavcích vyhovíme.

S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Jaroslav Vacek

Älteres Paar, 26.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Jinak se nám líbilo celkem všechno.

  • Nelíbilo se mě že jsme měli jen 5 procedur za t ýden a proto jsme chtěli aspon plavat v bazénu ale byl celý týden zavřený.

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Markéta Veselá

Einzelreisender, 21.2.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Přijemná a vstřícná obsluha na restauraci

  • Velice postrádám reprezentativní oblečení personálu hotelu.Obsluha v tričkách dodavatelů nápojů(semtex,vinea atd.)působí strašně. Též se mi nelíbilo nepohodlné vybavení vyhlídkové kavárny ,uvítala bych větší útulnost a intimnější osvětlení

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
6

Magdalena Junová

Einzelreisender, 6.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Byly jsme zde s kamarádkou již podruhé a určitě přijedeme i příští rok.Hotel má velmi výhodnou polohu,pěkné pokoje a příjemný personál.

  • Dost drahé nápoje a po celý pobyt se netopilo,po koupelích to bylo velmi nepříjemné přijít do studeného pokoje.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Junová,

jsme rádi, že si pro Váš další pobyt vyberete opět hotel Flora. V době Vašeho pobytu se v hotelu topilo ve večerních a nočních hodinách, mrzí nás, pokud nastavená teplota nestačila Váš pokoj dostatečně vyhřát. Věřím, že příště již bude vše v pořádku.

S pozdravem

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Alena Vanova

Einzelreisender, 27.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Zatím nikomu nedoporučím až se přesvědčím o zleošení přístupu recepčních k české klientele vanova

  • Po příjezdu ve 13,15 pokoj ještě nebyl byl připraven ve 14,10 jiz byl obsazen a nám byl přidělen pokoj který nesplnoval nasi objednavku dále župany nám byly vydány až večer po naší urgenci ale velikost M při nasi velikosti 48 velmi nevhodné dále nám bylo oznámeno abychom na večeři šli až podevatenácté hodině že tam mají velkou tam skupinu po příchdu do restaurace v19,15 tamskupina ještě hodovala a jen díky personálu restauracejsme se konecně mohli navečeřet i když se divilyproč jsme takovou informaci dostali myslím si že pani receoční by si měla uvědomit žei lidé platící korunami jsou plnohodnotní hosté. vanova

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
6
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Váňová,

děkujeme za Vaši recenzi. Pokoje jsou běžně pro hosty k dispozici v den příjezdu od 14,00 h, o tom jste byli i předem informováni. Bohužel nevím, v jakém smyslu nesplňoval pokoj Vaši objednávku, objednán byl dvoulůžkový pokoj a ten jste také dostali. Župany vydává běžně recepce na požádání, máme různé velikosti, ale vůbec není problém si župan vyměnit, pokud recepční neodhadne Vaši velikost.
Všichni naši zaměstnanci (a je to i zřetelné z jiných recenzí od českých klientů) jsou vstřícní a ochotní ke všem hostům bez rozdílu jakou měnou u nás svůj pobyt hradí a jakou řečí hovoří.

Za kolektiv zaměstnanců hotelu Flora
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

Gruppe von Freunden, 11.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • + poměr cena výkon

  • - stravu bylo vhodné zlepšit

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5