Hotel FLORA Bewertungen
-
Personal
93% -
Sauberkeit
95% -
Ausstattung
90% -
Komfort
85% -
Preis-Leistungverhältnis
87%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Vladimír Vopelka
Einzelreisender, 2.1.2022
Ústecký kraj
(Ohne Textbewertung)
Veronika V.
Junges Paar, 28.4.2014
Čeština
děkujeme za čas, který jste věnovala sepsání recenze na hotel Flora.
Ceny pití v našem hotelu nepřevyšují standard cen nápojů v hotelových restauracích.
V balíčku je standardně káva espresso a domácí zákusek.
Náš hotel navštěvují hosté všech věkových kategorií a služby máme nastavené pro všechny naše hosty stejné. Mrzí nás Vaše připomínky ohledně neflexibility personálu, škoda, že jste v případě nějakých nesrovnalostí nekontaktovala provozního nebo mne. Jsem přesvědčena, že náš personál je maximálně flexibilní, to potvrzují i recenze od ostatních hostů. Pitná kúra je standardně léčebnou podpůrnou procedurou, kdy hosté mají doporučený typ pramene a chodí si pro něj procházkou na kolonádu. Masáže jsou do 14,00 hod a podle zvýšené poptávky jsou i déle. Masáže je možné si objednávat každý den. Parkovacích míst máme 9, je nutné je předem u nás rezervovat a na tuto skutečnost upozorňujeme hosty na našich webových stránkách.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Anonym
Einzelreisender, 30.7.2012
Čeština
děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení hotelu. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s kvalitou jídla a je škoda, že jste nás neupozornili na místě. Kosmetika, manikúra i pedikúra o víkendu fungují, hosté si domlouvají termíny přímo u kosmetičky nebo na recepci.
Přejeme Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Dagmar Dvořáková
Einzelreisender, 16.8.2020
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Phdr Eva Hyánkova
Einzelreisender, 10.2.2019
Olomoucký kraj
Anonym
Einzelreisender, 16.1.2017
Čeština
Alena Michalíková
Einzelreisender, 29.11.2016
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Eva Šlechtová
Junges Paar, 6.7.2012
Čeština
děkujeme Vám za hodnocení našich služeb. Je nám líto, že jste s kvalitou procedur nebyla spokojená a je škoda, že jsme nebyli informováni okamžitě, mohli jsme k Vaší spokojenosti vyřešit problém na místě.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Jana Žlebková Ježová
Einzelreisender, 12.9.2011
Praha, ČR
Lenka Bláhová
Junges Paar, 15.8.2011
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Familie mit älteren Kindern, 18.8.2023
Středočeský kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 7.3.2023
Hl.m.Praha
Anonym
andere Gruppe, 4.1.2022
Plzeňský kraj
Jana Kocarová
Einzelreisender, 6.9.2017
Čeština
děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala opět hotel Flora. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená s kvalitou jídel. Máme stále stejné kuchaře i stejné dodavatele surovin, škoda, že jste nás na místě neupozornila na konkrétní zhoršenou kvalitu jídla, obratem by bylo vyřešeno.
Přejeme příjemný den
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Anonym
Familie mit älteren Kindern, 17.8.2017
Karlovarský kraj
děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s kvalitou a množstvím podávaných pokrmů. Kvalita pokrmů je u nás standardně velmi vysoce hodnocena. Je škoda, že jste si na místě nepožádali o přidání, pokud Vám nestačili standardní porce, velmi rádi hostům v těchto požadavcích vyhovíme.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Jaroslav Vacek
Älteres Paar, 26.11.2016
Čeština
Markéta Veselá
Einzelreisender, 21.2.2016
Čeština
Magdalena Junová
Einzelreisender, 6.10.2014
Čeština
jsme rádi, že si pro Váš další pobyt vyberete opět hotel Flora. V době Vašeho pobytu se v hotelu topilo ve večerních a nočních hodinách, mrzí nás, pokud nastavená teplota nestačila Váš pokoj dostatečně vyhřát. Věřím, že příště již bude vše v pořádku.
S pozdravem
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Alena Vanova
Einzelreisender, 27.2.2014
Čeština
děkujeme za Vaši recenzi. Pokoje jsou běžně pro hosty k dispozici v den příjezdu od 14,00 h, o tom jste byli i předem informováni. Bohužel nevím, v jakém smyslu nesplňoval pokoj Vaši objednávku, objednán byl dvoulůžkový pokoj a ten jste také dostali. Župany vydává běžně recepce na požádání, máme různé velikosti, ale vůbec není problém si župan vyměnit, pokud recepční neodhadne Vaši velikost.
Všichni naši zaměstnanci (a je to i zřetelné z jiných recenzí od českých klientů) jsou vstřícní a ochotní ke všem hostům bez rozdílu jakou měnou u nás svůj pobyt hradí a jakou řečí hovoří.
Za kolektiv zaměstnanců hotelu Flora
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Anonym
Gruppe von Freunden, 11.7.2012
Čeština