+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel FLORA Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 788 recenzí

  • Personál

    92%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    84%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 8.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
36 %
  • Krásné místo a město

  • Personál hotelu se věnuje spíše sobě a vlastním pravidlům, host mu tak nějak překáží, připadal jsem si jako v 80-tých letech.

Personál
2
Služby
2
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
4
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

Vaše hodnocení nás velmi mrzí, snažíme se maximálně věnovat každému hostovi(což je i velmi kladně hodnoceno od ostatních hostů v dostupných recenzích),host nám opravdu nepřekáží a je nám líto, pokud jste to takto vnímal(a).
Přejeme Vám příjemné letní dny!

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Daniela Heyzlová

jednotlivec, 11.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
38 %
  • Blízkost promenády umožňuje i večerní procházky a krása nasvícené zpívající fontány je opravdu nezapomenutelná.

  • Hluk v hotelu od brzkých ranních hodin, 6,30 se tu začíná vrtat, bouchat lomozit....Personál hotelu (hlavně na recepci) vás o ničem neinformuje, vše musíte pracně zjišťovat sami

Personál
3
Služby
3
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
3
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Heyzlová,

děkujeme za čas, který jste věnovala sepsáním recenze. Je nám líto, že byl Váš pobyt narušen nějakým hlukem. Škoda, že jste nekontaktovala pracovníka provozu, bohužel od jiných hostů jsme tuto informaci nezaznamenali.
Přeji Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Jaroslav Stavař

jednotlivec, 3.10.2015

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
3
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 1.9.2013

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
44 %
  • - poloha hotelu, kousek od kolonády - možnost parkování přímo u hotelu - ochotný personál - wifi na pokoji a check-out do 12ti hodin (obojí pro nás bylo příjemným překvapením)

  • - přijeli jsme v neděli a první procedura byla naplánovaná na 8,00 hodin ráno, tzn. že pokud vstávání nepatří mezi vaše koníčky, tak to není zrovna příjemné (procedura jde posunout, ale sestru šlo kontaktovat až v pondělí od 7,00 hodin ráno) - nabídka jídel při večeřích je z klasické české kuchyně, kvalita průměrná, nic extra, ceny nápojů zbytečně vysoké. Co mě naprosto fascinovalo bylo servírování "pudinku se šlehačkou", který byl jeden večer jako dezert. Pudink byl připravený ve velké míse, ze které si každý mohl nabrat svojí porci naběračkou. Šlehačka byla pouze na vrchním škraloupu v několika kopečcích a jak si z mísy všichni nabírali, tak se pudink měnil spíše na lehce nechutnou čokoládovou polévku smíchanou s rozteklou šlehačkou... Vzhledem k tomu, že si každý nabíral pudink do malé misky, tak jsem nepochopila, proč ho nepřipravili rovnou v kuchyni pro každého zvlášť (nedostatkem nádobí to jistě nebylo, personálu je v restauraci také dost...). - výtahy jsou v mezipatře, tzn. že je nutné dojít do svého patra po schodech, což není zrovna vhodné pro méně pohyblivé hosty.

Personál
7
Služby
3
Čistota
5
Komfort
3
Cena/kvalita
4
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

děkujeme za čas, který jste věnovali sepsáním recenze. Samozřejmě nás mrzí Vaše kritika ohledně jídla, konkrétně pak servírování pudinku. Hosté si pudink přidávají a proto je ve větších nádobách. Procedury jsou naplánované od 07,00 hodin, pokud host požádá o pozdější načasování, je mu ve všem vyhověno. Škoda, že jste nekontaktovali recepci, vyhověli by Vám bez problému tak, jako ostatním hostům.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Kamila Šafkova

dospělý pár, 12.7.2012

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Cena odpovídá úrovni poskytovaných služeb.RHB-masáže kvalitní a profesionální.

  • Kvalita a výběr jídla na velmi špatné úrovni,systém objednávání jídel na druhý den v hotelu v centru města nepochopitelný.Při výběru a objednání na druhý den se pesronál ptá,zda může podat něco jiného-nač tedy objednávání?V hotelové kavárně číšník naprosto bez zájmu,otrávený,neochotný /nemá džbán na vodu,tak to nebude řešit!/zákusky či poháry po 20hod.!neexistuje!

Personál
5
Služby
4
Čistota
6
Komfort
5
Cena/kvalita
5
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Šafková,

děkujeme za čas, který jste věnovala hodnocení našeho hotelu. Kladné hodnocení masáží nás těší. Budeme velmi rádi, pokud nám při Vašem případném příštím pobytu sdělíte svoje přání ohledně stravování ihned na místě a uděláme vše pro to, abychom stravu a její výběr uzpůsobili Vašemu režimu. Zákusky i poháry se běžně podávají do 22 hod. Při kontrole Vaší stížnosti bylo několik zákusků a pohárů v době Vašeho pobytu markováno mezi 21-22 hod.
Za kolektiv zaměstnanců hotelu
Žaneta Pudilová, ředitelka

Jana Faronova

jednotlivec, 9.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Viz výše.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
3
Cena/kvalita
5
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Faronova,

děkujeme za Vaše hodnocení a připomínky. Bazén je otevřený do 18,00 hod, v pátek a v sobotu do 20,00 hod, tyto časy jsme přizpůsobili požadavkům hostů. Od každého pokoje máme k dispozici dva klíče, škoda, že jste se nezeptala recepčního personálu, obratem by Vám dali i klíč druhý. Obě restaurace jsou každý den standardně otevřeny do 20.30.
Přeji Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

dospělý pár, 25.2.2013

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • ochotný personál

  • forma stravování, příšerě přeplněná jídelna, stašný hluk, něco podobného jsem naposled zažil ve škoní jídelně. prostě žádné víkendové uvolnění se nekonalo, stravování pouze pro lidi jíst vzávodních jídelnách. volný přístup do bazému? v neděli zavřený jinak otevřený od 9 do 17 hod, se prakticky nedá využít.

Personál
9
Služby
1
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
2
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

děkujeme za Vaše připomínky. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s formou stravování. V hotelu jsou k hostům k dispozici 2 restaurace, každá pro 60 osob. Snídaně se podávají od 07,00 - 10,00, večeře od 17,30 - 20,30. Pokud hostům není příjemná zaplněná restaurace, mohou pochopitelně přijít na snídaně nebo večeře déle, kdy je méně obsazená. Bazén je otevřen od 09,00 - 17,00, v pátek a v sobotu od 09,00 - 20,00 hod - otevírací dobu přizpůsobujeme přání hostů.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Veronika Macháčová

skupina přátel, 27.9.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Poloha hotelu, hned naproti kolonade, krasne okoli.

  • Neochotny personal na recepci, přímo pan recepční. Jídlo-velmi nízka kvalita v poměru ceny...Vyzkouseli jsme jednu koupel, ta byla v poradku,ale čokoládova masaž, spis zabal, trval ani ne 20min., odbyte. Na terase velmi neochotna,nekomunikujici slecna cisnice, proste obsluha, dovolili jsme si vyuzit voucheru na kavu a zakusek, neuveritelne neslusne chovani z jeji strany...Hotel bych nedoporucila pro mlade lidi, at uz pary nebo skupiny pratel...Byli jsme velmi zklamani...

Personál
2
Služby
5
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
3

Monika Beránková

skupina přátel, 4.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
1
Čistota
7
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 2.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Šikovná masérka Iva. Obsluha v restauraci v první 2 dny. Recepční. Zákusek v kavárně.

  • Jídlo v poslední 2 dny bylo fakt zlé. V životě jsem neviděla horší míchané vejce. Teplá kofola taky moc nepotěšila, stejně jak gumová treska. Obsluha v restauraci v poslední 2 dny byla hrubá a nespokojených lidi bylo víc. Od kosmetiky jsem očekávala víc, než něco, co si dělám doma sama každý večer.

Personál
6
Služby
5
Čistota
9
Komfort
4
Cena/kvalita
3
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Velmi nás zaráží Vaše negativní připomínky. Kvalita jídla je u nás velmi dobře hodnocena, jak je patrné z ostatních recenzí, stejně tak přístup obsluhujících i práce kosmetičky. Je nám líto, že hotel nesplnil Vaše očekávání, běžně máme vysoká hodnocení a hosté se k nám rádi vrací.

Přejeme Vám příjemné letní dny

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Martin Guth

jednotlivec, 2.2.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Poloha hotelu.

  • Služby byly na socialistické úrovni. Objednání na procedury je nutné nejlépe před příjezdem. Masáže jsou o víkendu pouze do 15:00. Sauna je pouze infrakabina se zářiči. Neuvěřitelné bylo, že voda ve sprše sauny tekla pouze teplá nebo ještě teplejší! Velmi zvláštní.

Personál
5
Služby
4
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Guthe,

děkujeme za Vaši recenzi. Naše služby hodnotí hosté standardně velmi vysoce a my si těchto hodnocení velmi vážíme. Samozřejmě ve Vašem případě jsme očekávali tento typ hodnocení a jsme jen rádi, že je výjimkou. Naše infrasauna je jednou z nejprodávanějších infrasaun na trhu a hosté si ji chválí.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

ostatní, 24.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
4

Soňa Březinova

jednotlivec, 12.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Pri nasem prijezdu, jednani pani recepcni trochu "odmerene", jinak vse v pohode.zr

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
7
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Březinová,

děkujeme za sepsanou recenzi. Mrzí nás, že chování recepční nebylo standardní. Pokud byl Váš pobyt pohodový, jak píšete, jsme rádi a věříme, že se již tato chyba nebude opakovat.

S pozdravem

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Pavel Krob

jednotlivec, 23.9.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • ubytování. poměr cena/kvalita

  • problematické parkování ve dvoře. špatná úroveň číšníků v restauraci.

Personál
3
Služby
5
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 29.7.2013

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Veronika V.

mladý pár, 28.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • - dobrá domácí kuchyně - umístění hotelu v centru - ochota masérek namasírovat místo standardních zad raději nohy

  • - vysoké ceny pití (pivo 50,-) - v rámci balíčku byla káva a zákusek, ale nebylo možné udělat místo pressa capuccino - "pitná kůra" v rámci balíčku znamenala, že nás paní recepční poslala na kolonádu si vybrat správný pramen - masáže o víkendu jen do 12h

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
6
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Veroniko V.,

děkujeme za čas, který jste věnovala sepsání recenze na hotel Flora.
Ceny pití v našem hotelu nepřevyšují standard cen nápojů v hotelových restauracích.
V balíčku je standardně káva espresso a domácí zákusek.
Náš hotel navštěvují hosté všech věkových kategorií a služby máme nastavené pro všechny naše hosty stejné. Mrzí nás Vaše připomínky ohledně neflexibility personálu, škoda, že jste v případě nějakých nesrovnalostí nekontaktovala provozního nebo mne. Jsem přesvědčena, že náš personál je maximálně flexibilní, to potvrzují i recenze od ostatních hostů. Pitná kúra je standardně léčebnou podpůrnou procedurou, kdy hosté mají doporučený typ pramene a chodí si pro něj procházkou na kolonádu. Masáže jsou do 14,00 hod a podle zvýšené poptávky jsou i déle. Masáže je možné si objednávat každý den. Parkovacích míst máme 9, je nutné je předem u nás rezervovat a na tuto skutečnost upozorňujeme hosty na našich webových stránkách.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

jednotlivec, 30.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Výhodná poloha téměř u kolonády Vstřícný a milý personál

  • Nepříliš dobré jídlo Nedostatečná a drahá možnost parkování Některé služby (např. kosmetika) přes víkend nefungují, což je pro víkendové pobyty celkem zásadní skutečnost

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
6
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

děkujeme za čas, který jste věnovali hodnocení hotelu. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s kvalitou jídla a je škoda, že jste nás neupozornili na místě. Kosmetika, manikúra i pedikúra o víkendu fungují, hosté si domlouvají termíny přímo u kosmetičky nebo na recepci.

Přejeme Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

jednotlivec, 16.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Poloviční obědy,bohaté snídaně, přikoupení procedur se slevou ochota personálu v jídelně,

  • Určitá nadřazenost cizinců nad domácími důchodci, což má ovšem hlubší důvody.......

Personál
5
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Lenka Bláhová

mladý pár, 15.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
7

Eva Šlechtová

mladý pár, 6.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • -krásné prostředí, výborná poloha -příjemní a ochotní recepční (hlavně ten mladý kudrnatý muž)

  • -nabídka welness služeb široká, ovšem způsob provedení podprůměný (romantika nulová - snad pouze na střeše v kavárně, pokud nás od venkovního stolu právě nevytěsnili hluční němečtí důchodci)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
7
Cena/kvalita
6
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Šlechtová,

děkujeme Vám za hodnocení našich služeb. Je nám líto, že jste s kvalitou procedur nebyla spokojená a je škoda, že jsme nebyli informováni okamžitě, mohli jsme k Vaší spokojenosti vyřešit problém na místě.

S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu