+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel FLORA Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 1285 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    85%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 8.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Krásné místo a město

  • Personál hotelu se věnuje spíše sobě a vlastním pravidlům, host mu tak nějak překáží, připadal jsem si jako v 80-tých letech.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,

Vaše hodnocení nás velmi mrzí, snažíme se maximálně věnovat každému hostovi(což je i velmi kladně hodnoceno od ostatních hostů v dostupných recenzích),host nám opravdu nepřekáží a je nám líto, pokud jste to takto vnímal(a).
Přejeme Vám příjemné letní dny!

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Daniela Heyzlová

Einzelreisender, 11.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
38 %
  • Blízkost promenády umožňuje i večerní procházky a krása nasvícené zpívající fontány je opravdu nezapomenutelná.

  • Hluk v hotelu od brzkých ranních hodin, 6,30 se tu začíná vrtat, bouchat lomozit....Personál hotelu (hlavně na recepci) vás o ničem neinformuje, vše musíte pracně zjišťovat sami

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
3
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Heyzlová,

děkujeme za čas, který jste věnovala sepsáním recenze. Je nám líto, že byl Váš pobyt narušen nějakým hlukem. Škoda, že jste nekontaktovala pracovníka provozu, bohužel od jiných hostů jsme tuto informaci nezaznamenali.
Přeji Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Jaroslav Stavař

Einzelreisender, 3.10.2015

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
3
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
3

Anonym

Einzelreisender, 1.9.2013

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Hotel poskytuje klasickou lázeňskou péči, bohužel nenaplnil naše očekávání o příjemném moderním wellness pobytu.

  • - poloha hotelu, kousek od kolonády - možnost parkování přímo u hotelu - ochotný personál - wifi na pokoji a check-out do 12ti hodin (obojí pro nás bylo příjemným překvapením)

  • - přijeli jsme v neděli a první procedura byla naplánovaná na 8,00 hodin ráno, tzn. že pokud vstávání nepatří mezi vaše koníčky, tak to není zrovna příjemné (procedura jde posunout, ale sestru šlo kontaktovat až v pondělí od 7,00 hodin ráno) - nabídka jídel při večeřích je z klasické české kuchyně, kvalita průměrná, nic extra, ceny nápojů zbytečně vysoké. Co mě naprosto fascinovalo bylo servírování "pudinku se šlehačkou", který byl jeden večer jako dezert. Pudink byl připravený ve velké míse, ze které si každý mohl nabrat svojí porci naběračkou. Šlehačka byla pouze na vrchním škraloupu v několika kopečcích a jak si z mísy všichni nabírali, tak se pudink měnil spíše na lehce nechutnou čokoládovou polévku smíchanou s rozteklou šlehačkou... Vzhledem k tomu, že si každý nabíral pudink do malé misky, tak jsem nepochopila, proč ho nepřipravili rovnou v kuchyni pro každého zvlášť (nedostatkem nádobí to jistě nebylo, personálu je v restauraci také dost...). - výtahy jsou v mezipatře, tzn. že je nutné dojít do svého patra po schodech, což není zrovna vhodné pro méně pohyblivé hosty.

Persönlich
7
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
4
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,

děkujeme za čas, který jste věnovali sepsáním recenze. Samozřejmě nás mrzí Vaše kritika ohledně jídla, konkrétně pak servírování pudinku. Hosté si pudink přidávají a proto je ve větších nádobách. Procedury jsou naplánované od 07,00 hodin, pokud host požádá o pozdější načasování, je mu ve všem vyhověno. Škoda, že jste nekontaktovali recepci, vyhověli by Vám bez problému tak, jako ostatním hostům.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Kamila Šafkova

Älteres Paar, 12.7.2012

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Cena odpovídá úrovni poskytovaných služeb.RHB-masáže kvalitní a profesionální.

  • Kvalita a výběr jídla na velmi špatné úrovni,systém objednávání jídel na druhý den v hotelu v centru města nepochopitelný.Při výběru a objednání na druhý den se pesronál ptá,zda může podat něco jiného-nač tedy objednávání?V hotelové kavárně číšník naprosto bez zájmu,otrávený,neochotný /nemá džbán na vodu,tak to nebude řešit!/zákusky či poháry po 20hod.!neexistuje!

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
5
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Šafková,

děkujeme za čas, který jste věnovala hodnocení našeho hotelu. Kladné hodnocení masáží nás těší. Budeme velmi rádi, pokud nám při Vašem případném příštím pobytu sdělíte svoje přání ohledně stravování ihned na místě a uděláme vše pro to, abychom stravu a její výběr uzpůsobili Vašemu režimu. Zákusky i poháry se běžně podávají do 22 hod. Při kontrole Vaší stížnosti bylo několik zákusků a pohárů v době Vašeho pobytu markováno mezi 21-22 hod.
Za kolektiv zaměstnanců hotelu
Žaneta Pudilová, ředitelka

Anonym

Einzelreisender, 31.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Čistota a vybavení hotelu průměrné, velmi slabý snídaňový švédský stůl, večeře podávané již studené, špinavé nádobí-konkrétně sklo, personál bez empatie a úsměvu. Celkově bych hodnotila pobyt v hotelu Flora jako slabý průměr.

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jana Faronova

Einzelreisender, 9.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Celkem příjemný pobyt až na příšerné počasí, vadily mi některé nedostatky, jako doba přístupu do bazénu jen do 18 hodin, pouze jeden klíč od pokoje, zavřená restaurace, takže není kam si zajít na skleničku, malý výběr snídaňového menu. Jinak procedury příjemné, personál ochotný a přátelský.Okolí kolonády a park krásné.

  • Viz výše.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
3
Wert/Geld
5
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Faronova,

děkujeme za Vaše hodnocení a připomínky. Bazén je otevřený do 18,00 hod, v pátek a v sobotu do 20,00 hod, tyto časy jsme přizpůsobili požadavkům hostů. Od každého pokoje máme k dispozici dva klíče, škoda, že jste se nezeptala recepčního personálu, obratem by Vám dali i klíč druhý. Obě restaurace jsou každý den standardně otevřeny do 20.30.
Přeji Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Veronika Macháčová

Gruppe von Freunden, 27.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Poloha hotelu, hned naproti kolonade, krasne okoli.

  • Neochotny personal na recepci, přímo pan recepční. Jídlo-velmi nízka kvalita v poměru ceny...Vyzkouseli jsme jednu koupel, ta byla v poradku,ale čokoládova masaž, spis zabal, trval ani ne 20min., odbyte. Na terase velmi neochotna,nekomunikujici slecna cisnice, proste obsluha, dovolili jsme si vyuzit voucheru na kavu a zakusek, neuveritelne neslusne chovani z jeji strany...Hotel bych nedoporucila pro mlade lidi, at uz pary nebo skupiny pratel...Byli jsme velmi zklamani...

Persönlich
2
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
3

Anonym

Älteres Paar, 25.2.2013

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • ochotný personál

  • forma stravování, příšerě přeplněná jídelna, stašný hluk, něco podobného jsem naposled zažil ve škoní jídelně. prostě žádné víkendové uvolnění se nekonalo, stravování pouze pro lidi jíst vzávodních jídelnách. volný přístup do bazému? v neděli zavřený jinak otevřený od 9 do 17 hod, se prakticky nedá využít.

Persönlich
9
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
2
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,

děkujeme za Vaše připomínky. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s formou stravování. V hotelu jsou k hostům k dispozici 2 restaurace, každá pro 60 osob. Snídaně se podávají od 07,00 - 10,00, večeře od 17,30 - 20,30. Pokud hostům není příjemná zaplněná restaurace, mohou pochopitelně přijít na snídaně nebo večeře déle, kdy je méně obsazená. Bazén je otevřen od 09,00 - 17,00, v pátek a v sobotu od 09,00 - 20,00 hod - otevírací dobu přizpůsobujeme přání hostů.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Alena Frančeová

Familie mit älteren Kindern, 18.6.2020

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
54 %
  • S pobytem jsme byly spokojeny , v podstatě i to jinak uplakané počasí nám v době našich aktivit přálo. Netýká se hotelu , ale zklamalo nás neupravené , zarostlé a špinavé Boheminium.

  • Čistota a klid v hotelu díky velmi malé obsazenosti. Práce a komunikativnost maséra .

  • První den pobytu / 14. 6. / katastrofální úroveň stravy . Od pondělí 15.6. zřejmě po výměně služby jídlo v pohodě a chutné , upravené.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
6

Monika Beránková

Gruppe von Freunden, 4.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 2.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Nestojí za to. Vyberte si jiný hotel.

  • Šikovná masérka Iva. Obsluha v restauraci v první 2 dny. Recepční. Zákusek v kavárně.

  • Jídlo v poslední 2 dny bylo fakt zlé. V životě jsem neviděla horší míchané vejce. Teplá kofola taky moc nepotěšila, stejně jak gumová treska. Obsluha v restauraci v poslední 2 dny byla hrubá a nespokojených lidi bylo víc. Od kosmetiky jsem očekávala víc, než něco, co si dělám doma sama každý večer.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
4
Wert/Geld
3
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,

děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Velmi nás zaráží Vaše negativní připomínky. Kvalita jídla je u nás velmi dobře hodnocena, jak je patrné z ostatních recenzí, stejně tak přístup obsluhujících i práce kosmetičky. Je nám líto, že hotel nesplnil Vaše očekávání, běžně máme vysoká hodnocení a hosté se k nám rádi vrací.

Přejeme Vám příjemné letní dny

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Marie No

andere Gruppe, 22.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %
  • V porovnání s ostatními lázeňskými domy - průměrné

  • Výtečná poloha hotelu - blízkost kolonády, hlavní třídy a zastávky místní trolejbusové dopravy

  • Špatné počasí nám obvykle nevadí, ale chodníky byly v době našeho pobytu plné rozmoklé sněhové břečky a mezi tím zrádné zmrazky.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Marcela P.

Älteres Paar, 24.6.2021

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • V hotelu Flora jsme byli 5 nocí ubytovaní v červnu 2021. Hotel je starší , opravovaný ,ale žádná sláva to opravdu není. Výtah jezdí do mezipatra, tudíž musíte neustále běhat po schodech dolů nebo nahoru. Tento hotel není vhodný pro lidi se sníženou pohyblivostí. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Docela mě to obtěžovalo protože mám problém koleny. Náš pokoj byl opravdu docela malý s balkonem. Výhled z oken a balkónu byl na 3 staré a již velmi velmi zchátralé a dlouho neudržované a nepoužívané hotely. Pokud bych věděla, že budeme mít takový výhled na tyto polorozpadlé hotely, tak bych jela zcela určitě do jiného hotelu nebo i jiného lázeňského města. Ohledně jídla chci jen napsat, že snídaně byla bufetová, tak to bylo dobré, oběd byl opravdu maličký a večeře dobré, ale také malé porce. No, nadšení jsme s manželem opravdu nebyli, pobyt nás stál 13.200,- Kč . Vloni jsme byli v Luhačovicích v hotelu Antoanetta za 14.000,- Kč , také na 5 nocí a pobyt byl o mnoho lepší , jak ubytování tak také jídlo. Hotel zřejmě začal hodně šetřit .

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Martin Guth

Einzelreisender, 2.2.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Služby byly na socialistické úrovni.

  • Poloha hotelu.

  • Služby byly na socialistické úrovni. Objednání na procedury je nutné nejlépe před příjezdem. Masáže jsou o víkendu pouze do 15:00. Sauna je pouze infrakabina se zářiči. Neuvěřitelné bylo, že voda ve sprše sauny tekla pouze teplá nebo ještě teplejší! Velmi zvláštní.

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Guthe,

děkujeme za Vaši recenzi. Naše služby hodnotí hosté standardně velmi vysoce a my si těchto hodnocení velmi vážíme. Samozřejmě ve Vašem případě jsme očekávali tento typ hodnocení a jsme jen rádi, že je výjimkou. Naše infrasauna je jednou z nejprodávanějších infrasaun na trhu a hosté si ji chválí.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

andere Gruppe, 24.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Bohužel jsme neměli moc štěstí na personál, vyzdvihla to až slečna na recepci v sobotu večer, a paní při našem odjezdu. Pokoj čistý, s krásným výhledem na kolonádu - co bereme jako největší mínus je provedení lázeňských procedur, kdy jsou názvy procedur opravdu matoucí - např. čokoládová masáž - nejde o masáž, ale o čokoládový zábal. Masáž lávovými kameny - položení horkých kamenů na vaše záda. Cena 600Kč za nějakých 30min je opravdu přemrštěná, obzvlášť v případě, kdy nejde o masáž. Ovšem ale ani pokud když se nejedná o masáž, mělo by být příjemné alespoň prostředí - v místnosti, kde hraje české rádio a paní "masérka" mezitím uklízí si člověk moc neodpočine. Pravý opak byly služby pana maséra (Jiří) - relaxační hudba, a velmi příjemná masáž, i pan Jiří byl velice sympatický. V hotelu je čisto, blízko od kolonády, ale myslím, že by bylo alespoň vhodné pozměnit názvy procedur.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
4

Ilona Blaziusová

Einzelreisender, 29.4.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Možnost vyzkoušet si lázeňské procedury.

  • Inzerovaná střešní kavárna - bohužel již druhý rok není v provozu. Inzerovaná možnost pedikúry - zrušena.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Soňa Březinova

Einzelreisender, 12.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Pri nasem prijezdu, jednani pani recepcni trochu "odmerene", jinak vse v pohode.zr

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
7
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Březinová,

děkujeme za sepsanou recenzi. Mrzí nás, že chování recepční nebylo standardní. Pokud byl Váš pobyt pohodový, jak píšete, jsme rádi a věříme, že se již tato chyba nebude opakovat.

S pozdravem

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Pavel Krob

Einzelreisender, 23.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • ubytování. poměr cena/kvalita

  • problematické parkování ve dvoře. špatná úroveň číšníků v restauraci.

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 29.7.2013

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5