+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel FLORA Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 1288 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    85%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 1.3.2013

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • měla jsem v ceně pobytu i župan, ale nedostala jsem ho - prý jsou v prádelně.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
7
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,

děkujeme za zaslanou recenzi, která nás trochu překvapila. Zřejmě došlo k nedorozumění, županů máme dostatek, nemůže se stát, že ho host neobdrží (i když je část v prádelně).Škoda, že jste nekontaktovala provozní ve službě nebo znovu pracovníky recepce, jistě by chybu napravili.
Přejeme Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Ing Jana Mohauptová

Einzelreisender, 2.1.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Pobyt velmi přijemný.Personál ochotný.Výborná kuchyně.

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,

velmi Vám všem děkujeme za zveřejněné recenze, které nás samozřejmě nesmírně těší. Věříme, že i při Vašich dalších návštěvách, budete se službami hotelu Flora spokojeni. Kolektiv zaměstnanců hotelu pro Vaše příjemně strávené chvíle volna udělá maximum.
Přejeme Vám pohodové dny!
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Michal Samek

Gruppe von Freunden, 5.3.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Bar zavírá už ve 22,00 hod. V hotelu nelze po této době posedět. Velká spokojenost s personále.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Renata Hrádková

andere Gruppe, 7.1.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Personál recepce a gastro personál neprofesionální, příliš velká afektovanost,Podávaná jídla nebyla příliš dobrá ani kvalitně připravena. Zddravotní personál naopak velmi vstřícný,kvalitu služeb vynikající. Místnost hotel.bazénu nevytápěna a voda nedosahuje 29 st.Celsia.

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Hrádková,
děkujeme Vám za zaslanou recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla s pobytem v našem hotelu spokojena. Škoda, že jste ohledně konkrétního problému s personálem recepce i personálu na restauraci nekontaktovala provozního ve službě nebo mne. Od jiných hostů jsme nezaznamenali žádné stížnosti - ani písemné. Stejně tak u kvality pokrmů - naopak máme kladná hodnocení. Místnost hotelového bazénu je standardně vytápěna a voda dosahuje každý den 28 - 31 st. Celsia.
Žaneta Pudilová, ředitelka hotelu

Vladimíra Filipová

Gruppe von Freunden, 9.8.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 27.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Lenka Urválková

Einzelreisender, 2.12.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Není zajištěno parkování.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 22.3.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Hotel je na dobrém místě, všude je blízko.

  • Spa.cz nás neinformoval předem, že v den příjezdu je výběr pouze ze dvou jídel a ne že čtyř. V jedne večeři byl tzv. Třetí chod hruška. Ani nijak neupravená. To mi nepřipadá adekvátní. Předem bych taky zákazníky informovala o ceně parkovného v době pobytu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ilona Parizkova

Einzelreisender, 7.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Jiří Hamerle

Älteres Paar, 1.11.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 31.10.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 25.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Markéta Macháčková

andere Gruppe, 6.10.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Personál v restauraci vypadá unavený, téměř se neusměje. Jídlo nezarmoutí, ale ani nenadchne. Pokojské v pořádku, objednaná oddělená lůžka nebyla k dispozici, mezi lůžky jen 20 cm. Pohodlné postele.

  • Poloha hotelu, možnost používat bazén, pohodlné postele

  • Evidentně unavený personál, málo komunikativní a bez úsměvu. Přesolené polévky, jídlo nezarmoutí ale ani ani nenadchne

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Mlada Kůrková

Einzelreisender, 6.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 13.8.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 18.8.2020

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
7

Emilie Siwková

andere Gruppe, 22.7.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • S pobytem jsme byli spokojeni, personál ochotný a úslužný, stravování dobré, snídaně pestré, obědy i večeře bez chyby.

  • Klidný a čistý hotel, procedury i bazén v hotelu. Jen malá chladnička na pokoji schází.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Petra Markovičová

Einzelreisender, 8.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Úplně skvělá a profesionální dáma v místní restauraci

  • trochu neomalene chování mladé štíhlé slečny recepční, ještě se mi nikdy nestalo, že by někdo za mě operoval mou platební kartou, to jsem tedy zírala....

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7
Hotel FLORA hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Markovičová,

děkujeme za Vaši recenzi a návštěvu hotelu Flora. Mrzí nás, že jste vnímala negativně chování našeho zaměstnance. Pokud jste platila platební kartou a zřejmě vlastníte bezkontaktní nebo z nějaké důvodu Vám nešlo kartou uhradit, pak recepční - vše se odehrává před zraky hostů - musí platební kartu protáhnout snímačem a okamžitě předává kartu hostovi zpět, který pak zadá svůj PIN. Je to standardní postup, host má svou kartu neustále pod kontrolou a zadanou částku vidí před sebou na terminálu.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Hana Köhlerová

Einzelreisender, 19.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
5

Rosypalová Oldřiška

Einzelreisender, 20.8.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7