Hotel FLORA Bewertungen
-
Personal
93% -
Sauberkeit
95% -
Ausstattung
90% -
Komfort
85% -
Preis-Leistungverhältnis
87%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Anonym
Einzelreisender, 1.3.2013
Ústecký kraj
děkujeme za zaslanou recenzi, která nás trochu překvapila. Zřejmě došlo k nedorozumění, županů máme dostatek, nemůže se stát, že ho host neobdrží (i když je část v prádelně).Škoda, že jste nekontaktovala provozní ve službě nebo znovu pracovníky recepce, jistě by chybu napravili.
Přejeme Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Ing Jana Mohauptová
Einzelreisender, 2.1.2013
Čeština
velmi Vám všem děkujeme za zveřejněné recenze, které nás samozřejmě nesmírně těší. Věříme, že i při Vašich dalších návštěvách, budete se službami hotelu Flora spokojeni. Kolektiv zaměstnanců hotelu pro Vaše příjemně strávené chvíle volna udělá maximum.
Přejeme Vám pohodové dny!
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Michal Samek
Gruppe von Freunden, 5.3.2012
Čeština
Renata Hrádková
andere Gruppe, 7.1.2012
Čeština
děkujeme Vám za zaslanou recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla s pobytem v našem hotelu spokojena. Škoda, že jste ohledně konkrétního problému s personálem recepce i personálu na restauraci nekontaktovala provozního ve službě nebo mne. Od jiných hostů jsme nezaznamenali žádné stížnosti - ani písemné. Stejně tak u kvality pokrmů - naopak máme kladná hodnocení. Místnost hotelového bazénu je standardně vytápěna a voda dosahuje každý den 28 - 31 st. Celsia.
Žaneta Pudilová, ředitelka hotelu
Vladimíra Filipová
Gruppe von Freunden, 9.8.2011
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Gruppe von Freunden, 27.12.2023
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Lenka Urválková
Einzelreisender, 2.12.2022
Středočeský kraj
Anonym
Einzelreisender, 22.3.2022
Středočeský kraj
Ilona Parizkova
Einzelreisender, 7.3.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Jiří Hamerle
Älteres Paar, 1.11.2021
Ústecký kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 31.10.2021
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 25.10.2021
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Markéta Macháčková
andere Gruppe, 6.10.2021
Ústecký kraj
Mlada Kůrková
Einzelreisender, 6.9.2021
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Familie mit älteren Kindern, 13.8.2021
Ústecký kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Älteres Paar, 18.8.2020
Plzeňský kraj
(Ohne Textbewertung)
Emilie Siwková
andere Gruppe, 22.7.2019
Středočeský kraj
Petra Markovičová
Einzelreisender, 8.7.2019
Čeština
děkujeme za Vaši recenzi a návštěvu hotelu Flora. Mrzí nás, že jste vnímala negativně chování našeho zaměstnance. Pokud jste platila platební kartou a zřejmě vlastníte bezkontaktní nebo z nějaké důvodu Vám nešlo kartou uhradit, pak recepční - vše se odehrává před zraky hostů - musí platební kartu protáhnout snímačem a okamžitě předává kartu hostovi zpět, který pak zadá svůj PIN. Je to standardní postup, host má svou kartu neustále pod kontrolou a zadanou částku vidí před sebou na terminálu.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Hana Köhlerová
Einzelreisender, 19.12.2018
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Rosypalová Oldřiška
Einzelreisender, 20.8.2018
Ústecký kraj
(Ohne Textbewertung)