Hotel FLORA Recenze
-
Personál
93% -
Čistota
95% -
Vybavení
90% -
Pohodlí
85% -
Poměr cena/kvalita
87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
jednotlivec, 8.7.2013
Čeština
Vaše hodnocení nás velmi mrzí, snažíme se maximálně věnovat každému hostovi(což je i velmi kladně hodnoceno od ostatních hostů v dostupných recenzích),host nám opravdu nepřekáží a je nám líto, pokud jste to takto vnímal(a).
Přejeme Vám příjemné letní dny!
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Daniela Heyzlová
jednotlivec, 11.5.2017
Čeština
děkujeme za čas, který jste věnovala sepsáním recenze. Je nám líto, že byl Váš pobyt narušen nějakým hlukem. Škoda, že jste nekontaktovala pracovníka provozu, bohužel od jiných hostů jsme tuto informaci nezaznamenali.
Přeji Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Jaroslav Stavař
jednotlivec, 3.10.2015
Moravskoslezský kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 1.9.2013
Jihočeský kraj
děkujeme za čas, který jste věnovali sepsáním recenze. Samozřejmě nás mrzí Vaše kritika ohledně jídla, konkrétně pak servírování pudinku. Hosté si pudink přidávají a proto je ve větších nádobách. Procedury jsou naplánované od 07,00 hodin, pokud host požádá o pozdější načasování, je mu ve všem vyhověno. Škoda, že jste nekontaktovali recepci, vyhověli by Vám bez problému tak, jako ostatním hostům.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Kamila Šafkova
dospělý pár, 12.7.2012
Ústecký kraj
děkujeme za čas, který jste věnovala hodnocení našeho hotelu. Kladné hodnocení masáží nás těší. Budeme velmi rádi, pokud nám při Vašem případném příštím pobytu sdělíte svoje přání ohledně stravování ihned na místě a uděláme vše pro to, abychom stravu a její výběr uzpůsobili Vašemu režimu. Zákusky i poháry se běžně podávají do 22 hod. Při kontrole Vaší stížnosti bylo několik zákusků a pohárů v době Vašeho pobytu markováno mezi 21-22 hod.
Za kolektiv zaměstnanců hotelu
Žaneta Pudilová, ředitelka
Anonym
jednotlivec, 31.10.2022
Hl.m.Praha
Jana Faronova
jednotlivec, 9.5.2017
Čeština
děkujeme za Vaše hodnocení a připomínky. Bazén je otevřený do 18,00 hod, v pátek a v sobotu do 20,00 hod, tyto časy jsme přizpůsobili požadavkům hostů. Od každého pokoje máme k dispozici dva klíče, škoda, že jste se nezeptala recepčního personálu, obratem by Vám dali i klíč druhý. Obě restaurace jsou každý den standardně otevřeny do 20.30.
Přeji Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Veronika Macháčová
skupina přátel, 27.9.2013
Čeština
Anonym
dospělý pár, 25.2.2013
Pardubický kraj
děkujeme za Vaše připomínky. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s formou stravování. V hotelu jsou k hostům k dispozici 2 restaurace, každá pro 60 osob. Snídaně se podávají od 07,00 - 10,00, večeře od 17,30 - 20,30. Pokud hostům není příjemná zaplněná restaurace, mohou pochopitelně přijít na snídaně nebo večeře déle, kdy je méně obsazená. Bazén je otevřen od 09,00 - 17,00, v pátek a v sobotu od 09,00 - 20,00 hod - otevírací dobu přizpůsobujeme přání hostů.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Alena Frančeová
rodina se staršími dětmi, 18.6.2020
Středočeský kraj
Monika Beránková
skupina přátel, 4.12.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 2.7.2015
Čeština
děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Velmi nás zaráží Vaše negativní připomínky. Kvalita jídla je u nás velmi dobře hodnocena, jak je patrné z ostatních recenzí, stejně tak přístup obsluhujících i práce kosmetičky. Je nám líto, že hotel nesplnil Vaše očekávání, běžně máme vysoká hodnocení a hosté se k nám rádi vrací.
Přejeme Vám příjemné letní dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Marie No
ostatní, 22.12.2023
Hl.m.Praha
Marcela P.
dospělý pár, 24.6.2021
Královéhradecký kraj
Martin Guth
jednotlivec, 2.2.2016
Čeština
děkujeme za Vaši recenzi. Naše služby hodnotí hosté standardně velmi vysoce a my si těchto hodnocení velmi vážíme. Samozřejmě ve Vašem případě jsme očekávali tento typ hodnocení a jsme jen rádi, že je výjimkou. Naše infrasauna je jednou z nejprodávanějších infrasaun na trhu a hosté si ji chválí.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Anonym
ostatní, 24.11.2014
Čeština
Ilona Blaziusová
jednotlivec, 29.4.2019
Čeština
Soňa Březinova
jednotlivec, 12.9.2014
Čeština
děkujeme za sepsanou recenzi. Mrzí nás, že chování recepční nebylo standardní. Pokud byl Váš pobyt pohodový, jak píšete, jsme rádi a věříme, že se již tato chyba nebude opakovat.
S pozdravem
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
Pavel Krob
jednotlivec, 23.9.2013
Čeština
Anonym
dospělý pár, 29.7.2013
Středočeský kraj
(bez textového hodnocení)