+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel FLORA Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 1285 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 8.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
36 %
  • Krásné místo a město

  • Personál hotelu se věnuje spíše sobě a vlastním pravidlům, host mu tak nějak překáží, připadal jsem si jako v 80-tých letech.

Personál
2
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

Vaše hodnocení nás velmi mrzí, snažíme se maximálně věnovat každému hostovi(což je i velmi kladně hodnoceno od ostatních hostů v dostupných recenzích),host nám opravdu nepřekáží a je nám líto, pokud jste to takto vnímal(a).
Přejeme Vám příjemné letní dny!

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Daniela Heyzlová

jednotlivec, 11.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
38 %
  • Blízkost promenády umožňuje i večerní procházky a krása nasvícené zpívající fontány je opravdu nezapomenutelná.

  • Hluk v hotelu od brzkých ranních hodin, 6,30 se tu začíná vrtat, bouchat lomozit....Personál hotelu (hlavně na recepci) vás o ničem neinformuje, vše musíte pracně zjišťovat sami

Personál
3
Služby
3
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Heyzlová,

děkujeme za čas, který jste věnovala sepsáním recenze. Je nám líto, že byl Váš pobyt narušen nějakým hlukem. Škoda, že jste nekontaktovala pracovníka provozu, bohužel od jiných hostů jsme tuto informaci nezaznamenali.
Přeji Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Jaroslav Stavař

jednotlivec, 3.10.2015

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
3
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 1.9.2013

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Hotel poskytuje klasickou lázeňskou péči, bohužel nenaplnil naše očekávání o příjemném moderním wellness pobytu.

  • - poloha hotelu, kousek od kolonády - možnost parkování přímo u hotelu - ochotný personál - wifi na pokoji a check-out do 12ti hodin (obojí pro nás bylo příjemným překvapením)

  • - přijeli jsme v neděli a první procedura byla naplánovaná na 8,00 hodin ráno, tzn. že pokud vstávání nepatří mezi vaše koníčky, tak to není zrovna příjemné (procedura jde posunout, ale sestru šlo kontaktovat až v pondělí od 7,00 hodin ráno) - nabídka jídel při večeřích je z klasické české kuchyně, kvalita průměrná, nic extra, ceny nápojů zbytečně vysoké. Co mě naprosto fascinovalo bylo servírování "pudinku se šlehačkou", který byl jeden večer jako dezert. Pudink byl připravený ve velké míse, ze které si každý mohl nabrat svojí porci naběračkou. Šlehačka byla pouze na vrchním škraloupu v několika kopečcích a jak si z mísy všichni nabírali, tak se pudink měnil spíše na lehce nechutnou čokoládovou polévku smíchanou s rozteklou šlehačkou... Vzhledem k tomu, že si každý nabíral pudink do malé misky, tak jsem nepochopila, proč ho nepřipravili rovnou v kuchyni pro každého zvlášť (nedostatkem nádobí to jistě nebylo, personálu je v restauraci také dost...). - výtahy jsou v mezipatře, tzn. že je nutné dojít do svého patra po schodech, což není zrovna vhodné pro méně pohyblivé hosty.

Personál
7
Služby
3
Čistota
5
Pohodlí
3
Cena/kvalita
4
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

děkujeme za čas, který jste věnovali sepsáním recenze. Samozřejmě nás mrzí Vaše kritika ohledně jídla, konkrétně pak servírování pudinku. Hosté si pudink přidávají a proto je ve větších nádobách. Procedury jsou naplánované od 07,00 hodin, pokud host požádá o pozdější načasování, je mu ve všem vyhověno. Škoda, že jste nekontaktovali recepci, vyhověli by Vám bez problému tak, jako ostatním hostům.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Kamila Šafkova

dospělý pár, 12.7.2012

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Cena odpovídá úrovni poskytovaných služeb.RHB-masáže kvalitní a profesionální.

  • Kvalita a výběr jídla na velmi špatné úrovni,systém objednávání jídel na druhý den v hotelu v centru města nepochopitelný.Při výběru a objednání na druhý den se pesronál ptá,zda může podat něco jiného-nač tedy objednávání?V hotelové kavárně číšník naprosto bez zájmu,otrávený,neochotný /nemá džbán na vodu,tak to nebude řešit!/zákusky či poháry po 20hod.!neexistuje!

Personál
5
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Šafková,

děkujeme za čas, který jste věnovala hodnocení našeho hotelu. Kladné hodnocení masáží nás těší. Budeme velmi rádi, pokud nám při Vašem případném příštím pobytu sdělíte svoje přání ohledně stravování ihned na místě a uděláme vše pro to, abychom stravu a její výběr uzpůsobili Vašemu režimu. Zákusky i poháry se běžně podávají do 22 hod. Při kontrole Vaší stížnosti bylo několik zákusků a pohárů v době Vašeho pobytu markováno mezi 21-22 hod.
Za kolektiv zaměstnanců hotelu
Žaneta Pudilová, ředitelka

Anonym

jednotlivec, 31.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Čistota a vybavení hotelu průměrné, velmi slabý snídaňový švédský stůl, večeře podávané již studené, špinavé nádobí-konkrétně sklo, personál bez empatie a úsměvu. Celkově bych hodnotila pobyt v hotelu Flora jako slabý průměr.

Personál
4
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Jana Faronova

jednotlivec, 9.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Celkem příjemný pobyt až na příšerné počasí, vadily mi některé nedostatky, jako doba přístupu do bazénu jen do 18 hodin, pouze jeden klíč od pokoje, zavřená restaurace, takže není kam si zajít na skleničku, malý výběr snídaňového menu. Jinak procedury příjemné, personál ochotný a přátelský.Okolí kolonády a park krásné.

  • Viz výše.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
3
Cena/kvalita
5
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Faronova,

děkujeme za Vaše hodnocení a připomínky. Bazén je otevřený do 18,00 hod, v pátek a v sobotu do 20,00 hod, tyto časy jsme přizpůsobili požadavkům hostů. Od každého pokoje máme k dispozici dva klíče, škoda, že jste se nezeptala recepčního personálu, obratem by Vám dali i klíč druhý. Obě restaurace jsou každý den standardně otevřeny do 20.30.
Přeji Vám příjemné dny
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Veronika Macháčová

skupina přátel, 27.9.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Poloha hotelu, hned naproti kolonade, krasne okoli.

  • Neochotny personal na recepci, přímo pan recepční. Jídlo-velmi nízka kvalita v poměru ceny...Vyzkouseli jsme jednu koupel, ta byla v poradku,ale čokoládova masaž, spis zabal, trval ani ne 20min., odbyte. Na terase velmi neochotna,nekomunikujici slecna cisnice, proste obsluha, dovolili jsme si vyuzit voucheru na kavu a zakusek, neuveritelne neslusne chovani z jeji strany...Hotel bych nedoporucila pro mlade lidi, at uz pary nebo skupiny pratel...Byli jsme velmi zklamani...

Personál
2
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
3

Anonym

dospělý pár, 25.2.2013

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • ochotný personál

  • forma stravování, příšerě přeplněná jídelna, stašný hluk, něco podobného jsem naposled zažil ve škoní jídelně. prostě žádné víkendové uvolnění se nekonalo, stravování pouze pro lidi jíst vzávodních jídelnách. volný přístup do bazému? v neděli zavřený jinak otevřený od 9 do 17 hod, se prakticky nedá využít.

Personál
9
Služby
1
Čistota
9
Pohodlí
5
Cena/kvalita
2
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

děkujeme za Vaše připomínky. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s formou stravování. V hotelu jsou k hostům k dispozici 2 restaurace, každá pro 60 osob. Snídaně se podávají od 07,00 - 10,00, večeře od 17,30 - 20,30. Pokud hostům není příjemná zaplněná restaurace, mohou pochopitelně přijít na snídaně nebo večeře déle, kdy je méně obsazená. Bazén je otevřen od 09,00 - 17,00, v pátek a v sobotu od 09,00 - 20,00 hod - otevírací dobu přizpůsobujeme přání hostů.
S přáním příjemného dne
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Alena Frančeová

rodina se staršími dětmi, 18.6.2020

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
54 %
  • S pobytem jsme byly spokojeny , v podstatě i to jinak uplakané počasí nám v době našich aktivit přálo. Netýká se hotelu , ale zklamalo nás neupravené , zarostlé a špinavé Boheminium.

  • Čistota a klid v hotelu díky velmi malé obsazenosti. Práce a komunikativnost maséra .

  • První den pobytu / 14. 6. / katastrofální úroveň stravy . Od pondělí 15.6. zřejmě po výměně služby jídlo v pohodě a chutné , upravené.

Personál
6
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Monika Beránková

skupina přátel, 4.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
1
Čistota
7
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 2.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Nestojí za to. Vyberte si jiný hotel.

  • Šikovná masérka Iva. Obsluha v restauraci v první 2 dny. Recepční. Zákusek v kavárně.

  • Jídlo v poslední 2 dny bylo fakt zlé. V životě jsem neviděla horší míchané vejce. Teplá kofola taky moc nepotěšila, stejně jak gumová treska. Obsluha v restauraci v poslední 2 dny byla hrubá a nespokojených lidi bylo víc. Od kosmetiky jsem očekávala víc, než něco, co si dělám doma sama každý večer.

Personál
6
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
4
Cena/kvalita
3
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,

děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Velmi nás zaráží Vaše negativní připomínky. Kvalita jídla je u nás velmi dobře hodnocena, jak je patrné z ostatních recenzí, stejně tak přístup obsluhujících i práce kosmetičky. Je nám líto, že hotel nesplnil Vaše očekávání, běžně máme vysoká hodnocení a hosté se k nám rádi vrací.

Přejeme Vám příjemné letní dny

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Marie No

ostatní, 22.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • V porovnání s ostatními lázeňskými domy - průměrné

  • Výtečná poloha hotelu - blízkost kolonády, hlavní třídy a zastávky místní trolejbusové dopravy

  • Špatné počasí nám obvykle nevadí, ale chodníky byly v době našeho pobytu plné rozmoklé sněhové břečky a mezi tím zrádné zmrazky.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Marcela P.

dospělý pár, 24.6.2021

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • V hotelu Flora jsme byli 5 nocí ubytovaní v červnu 2021. Hotel je starší , opravovaný ,ale žádná sláva to opravdu není. Výtah jezdí do mezipatra, tudíž musíte neustále běhat po schodech dolů nebo nahoru. Tento hotel není vhodný pro lidi se sníženou pohyblivostí. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Docela mě to obtěžovalo protože mám problém koleny. Náš pokoj byl opravdu docela malý s balkonem. Výhled z oken a balkónu byl na 3 staré a již velmi velmi zchátralé a dlouho neudržované a nepoužívané hotely. Pokud bych věděla, že budeme mít takový výhled na tyto polorozpadlé hotely, tak bych jela zcela určitě do jiného hotelu nebo i jiného lázeňského města. Ohledně jídla chci jen napsat, že snídaně byla bufetová, tak to bylo dobré, oběd byl opravdu maličký a večeře dobré, ale také malé porce. No, nadšení jsme s manželem opravdu nebyli, pobyt nás stál 13.200,- Kč . Vloni jsme byli v Luhačovicích v hotelu Antoanetta za 14.000,- Kč , také na 5 nocí a pobyt byl o mnoho lepší , jak ubytování tak také jídlo. Hotel zřejmě začal hodně šetřit .

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Martin Guth

jednotlivec, 2.2.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Služby byly na socialistické úrovni.

  • Poloha hotelu.

  • Služby byly na socialistické úrovni. Objednání na procedury je nutné nejlépe před příjezdem. Masáže jsou o víkendu pouze do 15:00. Sauna je pouze infrakabina se zářiči. Neuvěřitelné bylo, že voda ve sprše sauny tekla pouze teplá nebo ještě teplejší! Velmi zvláštní.

Personál
5
Služby
4
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Guthe,

děkujeme za Vaši recenzi. Naše služby hodnotí hosté standardně velmi vysoce a my si těchto hodnocení velmi vážíme. Samozřejmě ve Vašem případě jsme očekávali tento typ hodnocení a jsme jen rádi, že je výjimkou. Naše infrasauna je jednou z nejprodávanějších infrasaun na trhu a hosté si ji chválí.

S přáním příjemného dne

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Anonym

ostatní, 24.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Bohužel jsme neměli moc štěstí na personál, vyzdvihla to až slečna na recepci v sobotu večer, a paní při našem odjezdu. Pokoj čistý, s krásným výhledem na kolonádu - co bereme jako největší mínus je provedení lázeňských procedur, kdy jsou názvy procedur opravdu matoucí - např. čokoládová masáž - nejde o masáž, ale o čokoládový zábal. Masáž lávovými kameny - položení horkých kamenů na vaše záda. Cena 600Kč za nějakých 30min je opravdu přemrštěná, obzvlášť v případě, kdy nejde o masáž. Ovšem ale ani pokud když se nejedná o masáž, mělo by být příjemné alespoň prostředí - v místnosti, kde hraje české rádio a paní "masérka" mezitím uklízí si člověk moc neodpočine. Pravý opak byly služby pana maséra (Jiří) - relaxační hudba, a velmi příjemná masáž, i pan Jiří byl velice sympatický. V hotelu je čisto, blízko od kolonády, ale myslím, že by bylo alespoň vhodné pozměnit názvy procedur.

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
4

Ilona Blaziusová

jednotlivec, 29.4.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Možnost vyzkoušet si lázeňské procedury.

  • Inzerovaná střešní kavárna - bohužel již druhý rok není v provozu. Inzerovaná možnost pedikúry - zrušena.

Personál
7
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Soňa Březinova

jednotlivec, 12.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Pri nasem prijezdu, jednani pani recepcni trochu "odmerene", jinak vse v pohode.zr

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
7
Hotel FLORA odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Březinová,

děkujeme za sepsanou recenzi. Mrzí nás, že chování recepční nebylo standardní. Pokud byl Váš pobyt pohodový, jak píšete, jsme rádi a věříme, že se již tato chyba nebude opakovat.

S pozdravem

Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu

Pavel Krob

jednotlivec, 23.9.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • ubytování. poměr cena/kvalita

  • problematické parkování ve dvoře. špatná úroveň číšníků v restauraci.

Personál
3
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 29.7.2013

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5